Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Knullekontakt.com

Erebos

Medlem
Knullekontakt.com
WhiteLabel
100000 kr + moms (norskt företag som säljer)
Du behöver egen hosting till startsidan.
Ny sajt, inga stats.
Mängder med norska medlemmar registrerade i systemet redan.
maila kontaktknulle@gmail.com
Du får ingen mer information än det här så skriv inga frågor i tråden tack!
 

clinton4

Medlem
Hvorfor skal noen kjøpe en whitelabel side av deg for 100k? Kan de ikke bare opprette sin egen whitelabel side hos tjenestetilbyderen?
 

Erebos

Medlem
Jovisst. Men domänen knullekontakt.com är ju unik och passar den här whitelabeln perfekt.
Kommer att dra in mycket cash om ett år nästan utan jobb.
 

adeneo

Medlem
Der må jeg arrestere deg!

Den siden kommer til å dra inn mycket cash redan nu!

Vel og merke for deg dersom du får solgt elendigheten til en eller annen idiot for hundre lapper, lykke til, det fødes en hvert minutt.
 

Erebos

Medlem
Ja men ingen tvingar dej att köpa den adeno.
Förstår inte att du kan bli så arg för att det ligger en sajt till salu på ett forum?
 

adeneo

Medlem
Jeg er ikke arg, tvert i mot jeg ønsker deg jo lykke til.

Jeg pleier ikke blande meg inn i andres våte drømmer om salg av diverse nettsider, men å nærmest garantere at dette vil dra inn masse cash om et år er veldig nære på svindel.
Hvorfor ikke om tre år, eller om tre måneder, og hvor mye cash er det snakk om, og hvorfor selge en gullgruve.

Som nevnt, det fødes en hvert minutt, så du finner sikkert noen som er interessert, og igjen, lykke til !
 

Erebos

Medlem
Jag har ju själv sett de ekonomiska resultaten på knullekontakt.no.
Knullekontakt.com använder en annan whitelabel bara.
Varför sälja?? Fråga alla som har något till salu vet jag!
Du är helt klart förbannad och har redan förstört den här tråden med att anklaga mej för svindel.
Som sagt. Ser du inte potentialen så ska du givetvis inte köpa knullekontakt.com. Jag har satt ett pris som jag kan tänka mej att sälja för. Ingen är tvingad att köpa sajten som sagt.
 
Topp