Jo enklere og kortere navn jo bedre. Helst norskt navn og må være .no Send PM
W webmannen Medlem 30 Jan 2023 #1 Jo enklere og kortere navn jo bedre. Helst norskt navn og må være .no Send PM
Bjørnar Gründer 30 Jan 2023 #2 Har du noen prisklasser? Jeg har ett, men som jeg har takket nei til bud på midt på femsifret-tallet et sted.
Har du noen prisklasser? Jeg har ett, men som jeg har takket nei til bud på midt på femsifret-tallet et sted.
W webmannen Medlem 30 Jan 2023 #4 Vil også si at jeg bare trenger ett domene, ikke flere. Så førstemann til mølla
holte Medlem 7 Feb 2023 #8 Tonny Kluften skrev: Ser at annemartin.no er ledig. To fluer i en smekk. Klikk for å utvide... Jeg liker bedre arnebelinda.no som også er ledig, og hen er jo kjendis med egen sang. Domenet selger seg selv. Jeg har domenet regine.no, men tviler på at det er til salgs, så sant jeg ikke fikk sjokkmye penger. Neida, jeg vet ikke. Har litt planer med det, tror jeg.
Tonny Kluften skrev: Ser at annemartin.no er ledig. To fluer i en smekk. Klikk for å utvide... Jeg liker bedre arnebelinda.no som også er ledig, og hen er jo kjendis med egen sang. Domenet selger seg selv. Jeg har domenet regine.no, men tviler på at det er til salgs, så sant jeg ikke fikk sjokkmye penger. Neida, jeg vet ikke. Har litt planer med det, tror jeg.