eightworx
Art Director
Er ute etter å kjøpe facebook fans til facebook page jeg har. Evt. kjøpe ett program som kan gjøre jobben. Har selv programert ett greasmonkey script engang i tiden men det har skjedd store forandringer i facebook som gjør ting litt mer vanskelig så har tenkt å kjøpe noe ferdig er kanskje like greit.
Finnes jo ett hav av slike tjenester online, men mangen virker useriøse og svarer verken på telefon eller mail, noen her som kanskje har erfaringer med noen?
Skandinaviske brukere hadde jo klart vært å foretrekke og jeg ønsker meg alt ifra 10.000 til 100.000 fans så det begrenser jo seg litt. Meningen er i første gang ikke at disse likesene er potensielle kunder men at de senere skal ha en funksjon for siden.
Noen som kan bidra med noe links, råd eller evt. kan levere noe slikt til meg?
Finnes jo ett hav av slike tjenester online, men mangen virker useriøse og svarer verken på telefon eller mail, noen her som kanskje har erfaringer med noen?
Skandinaviske brukere hadde jo klart vært å foretrekke og jeg ønsker meg alt ifra 10.000 til 100.000 fans så det begrenser jo seg litt. Meningen er i første gang ikke at disse likesene er potensielle kunder men at de senere skal ha en funksjon for siden.
Noen som kan bidra med noe links, råd eller evt. kan levere noe slikt til meg?