Kjøp av .no domene

Erlend

Medlem
God kveld folkens!

Jeg har lyst til å kjøpe et .no domene, og har derfor noen spørsmål. Sitter kun med .com domener nå.

1. Hva er den letteste måten å få tak i et .no domene på? Er det å starte et enkeltpersonsforetak? Jeg ser etter den enkleste, og billigste metoden for å få tak i et .no domene.

2. Må jeg betale en årsavgift for det jeg må opprette? Ikke domenet jeg tenker på, men eventuelt det enkeltpersonsforetaket.

Santo

Active Member
God kveld folkens!

Jeg har lyst til å kjøpe et .no domene, og har derfor noen spørsmål. Sitter kun med .com domener nå.

1. Hva er den letteste måten å få tak i et .no domene på? Er det å starte et enkeltpersonsforetak? Jeg ser etter den enkleste, og billigste metoden for å få tak i et .no domene.

2. Må jeg betale en årsavgift for det jeg må opprette? Ikke domenet jeg tenker på, men eventuelt det enkeltpersonsforetaket.

Du kan enkelt opprette et enkeltpersonforetak. Det koster ikke noe, og det koster ikke noe å ha det heller.

Du kan registrere ved å fylle ut dette skjemaet som deretter skrives ut og sendes inn til Brønnøysundregistrene eller du kan benytte elektronisk registrering som du finner på denne adressen.

Topp