kjøp av domene navn, hvor lang tid skal det ta?

Frodem

Medlem
Heisann

Kjøpte ett .com domene for to dager siden, men har ennå ikke "fått" det. dvs det er kommet "så" langt att det er regget på meg, men jeg kan ikke få linket det til min side, det er kjøpt via noyos.

Har alltid vært kjempefornøyd med service fra noyos :) Men har ikke fått noe svar ennå.

Jeg vill gjerne få brukt dette snart :)

Frode

Ståle

Medlem
Jeg kjøper mine .com domener igjennom Namecheap.com og kan ta i bruk domenet med en gang det er betalt for.

Frodem

Medlem
hmm, det har nok bare hendt ett eller annet.. men kanskje namecheap ved neste anledning.. er det grei sak å peke domenet mot min egen server der da?

Frode

Bruker Namecheap.com til å regge mine internationale domener.
Jeg er kjempefornøyd med dette firmaet, synes faktisk at det likner mye på Domeneshop, med
super service og brukervennlighet.

Disse domenene kan også legges inn på kontoen hos Domeneshop hvis du ønsker det.
En bra kombinasjon dette, som også gir rabatter hos Domaneshop.

Sist redigert:

SolidHost

Medlem
Vanligvis skal vel domenet være registrert og tilgjengelig for administrasjon i løpet av sekunder. I hvertfall er det slik når vi registrerer .com/net/osv.-domener, så her høres det ut som om det kanskje har oppstått en feil en eller annen plass.

Frodem

Medlem
Hei

Fortsatt ikke noe svar pr mail, kan ikke se noe nytt via mitt kunde panel hos noyos. whois sier att det er regget på meg. Men får ikke brukt det (ennå?)

Frode

Frodem

Medlem
jaja, jeg kjøpte meg ett domene hos namecheap :) Dæven dem er raske, innen en times tid etter betaling så var domene oppe og gikk. Var kanskje klar før, men sjekket etter en times tid.

Synd jeg ikke får flytta det andre domene dit..

Frode

Frodem

Medlem
Nå har jeg fått det på orntli :) Nå er det bare å styre det til korrekt mappe i vhost på linux'en min :)

Topp