Gomlers
Member
Jeg vil med dette advare andre mot å kjøpe annonser hos 180.no.
De påstår at du får et supertilbud første 6 måneder.
Dette koster en slikk og ingenting, og er helt ok å teste ut. For meg genererte det 11 hits, 0 salg.
Bortkastet penger, men ok - da var det i allefall prøvd.
Videre så sender deg "korrektur" for perioden etter det halve året, hvor du visstnok aktivt må sende tilbake i svar-konvolutt for å IKKE kjøpe for ny periode. Denne informasjonen kommer ikke tydelig frem i det hele tatt.
Min forståelse var nemlig at dersom ingenting ble gjort aktivt fra min side, så var også prøveperioden gått ut etter 6 måneder, og dermed ble jeg heller ikke fakturert for ny periode. Helt klart ville jeg gjort ting etter oppskriften, hvis jeg visste at det var eneste måten å si opp abn. på.
Ringer dermed 180.no kundeservice for å oppklare misforståelsen, da jeg fikk ny halvårsregning på litt over 1900,- og jeg ble møtt av typisk selger, som nektet å innse at det var et problem.
Ettersom det var som å snakke til en vegg, gir jeg til slutt opp, og legger på.
Dermed så ringer de meg tilbake noen dager etter, og forteller at de synes det var dumt at jeg misforstod (!) - som om jeg var den eneste av kundene som skulle misforstå dette her.. Systemet deres er lagt opp til at det SKAL misforstås.
Enden på visa er at jeg nå må betale 1900 * 2 for påfølgende 11 måneder, selv om jeg gir klar beskjed om at dette ikke er et produkt jeg ønsker. I tillegg foreslår jeg at jeg kan betale for den ene måneden som har gått utover prøveperioden, mot at de avslutter abn. nå.
Det forslaget er selvsagt uinteressant for dem, og dermed er jeg presset til å betale ca. 4.000,- til et firma som VET at de antakeligvis ikke tilbyr meg noenting i retur.
HOLD DERE UNNA 180.NO! SI ALLTID NEI, OG LEGG PÅ!
De påstår at du får et supertilbud første 6 måneder.
Dette koster en slikk og ingenting, og er helt ok å teste ut. For meg genererte det 11 hits, 0 salg.
Bortkastet penger, men ok - da var det i allefall prøvd.
Videre så sender deg "korrektur" for perioden etter det halve året, hvor du visstnok aktivt må sende tilbake i svar-konvolutt for å IKKE kjøpe for ny periode. Denne informasjonen kommer ikke tydelig frem i det hele tatt.
Min forståelse var nemlig at dersom ingenting ble gjort aktivt fra min side, så var også prøveperioden gått ut etter 6 måneder, og dermed ble jeg heller ikke fakturert for ny periode. Helt klart ville jeg gjort ting etter oppskriften, hvis jeg visste at det var eneste måten å si opp abn. på.
Ringer dermed 180.no kundeservice for å oppklare misforståelsen, da jeg fikk ny halvårsregning på litt over 1900,- og jeg ble møtt av typisk selger, som nektet å innse at det var et problem.
Ettersom det var som å snakke til en vegg, gir jeg til slutt opp, og legger på.
Dermed så ringer de meg tilbake noen dager etter, og forteller at de synes det var dumt at jeg misforstod (!) - som om jeg var den eneste av kundene som skulle misforstå dette her.. Systemet deres er lagt opp til at det SKAL misforstås.
Enden på visa er at jeg nå må betale 1900 * 2 for påfølgende 11 måneder, selv om jeg gir klar beskjed om at dette ikke er et produkt jeg ønsker. I tillegg foreslår jeg at jeg kan betale for den ene måneden som har gått utover prøveperioden, mot at de avslutter abn. nå.
Det forslaget er selvsagt uinteressant for dem, og dermed er jeg presset til å betale ca. 4.000,- til et firma som VET at de antakeligvis ikke tilbyr meg noenting i retur.
HOLD DERE UNNA 180.NO! SI ALLTID NEI, OG LEGG PÅ!