Kjærlighet og rikdom

kongen

kongemedlem
Finner myyyyyyye rart når man "surfer webben" og jeg blir stadig oppgitt over å finne nettsider som lover gull og grønne skoger. Så jeg lurer på hva dere andre syns om personer som forsøker å revolusjonere verden med sine tips og triks...

1) Hva syns dere om en kokk som skal lære andre å bake kaker?

2) Hva syns dere om at en arbeidsledig person skal lære andre hvordan man får en jobb?

3) Hva syns dere om single mennesker som skal lære andre hvordan man finner en kjæreste?

4) Hva syns dere om fattige mennesker som skal lære andre mennesker hvordan man tjener penger?

picxx

WF 09
1 : kan vel neppe få et bedre utgangspunkt.
2 : Om man er arbeidsledig er det sikkert en grunn, og en arbeidsledig har nok mye mere erfaring i jobbsøking enn industriarbeideren som har hatt den samme jobben i 30 år.
3 : Blir omtrent som svaret over. Hva kan egentlig en gubbe som har vært gift i 30 år lære andre om sjekking?
4 : Vel, akkurat det ... det ville jeg nok tatt med en klype salt.
5 : Det er mange av dem, og det kommer stadig til flere :)

kongen

kongemedlem
picxx, vi er vel ganske enig der.

Har et spm til:

6) Hva syns dere om SEO eksperter som ikke rangerer spesielt bra på nøkkelord som; seo, søkemotoroptimalisering?

Tonny Kluften

Administrator
6) Det finnes to typer SEO eksperter. Den ene typen er de som vet at bare andre SEO-eksperter søker på akkurat de ordene og dermed ikke gidder å kaste bort tid på det og heller bruker tid på å rangere på ord som tjener dem penger. Den andre typen er de som på død og liv skal rangere på de orden for å vise andre SEO-eksperter hvor flinke de er og av den grunn tjener mindre penger. :D

picxx

WF 09
6 : SEO og søkemotoroptimalisering er gresk for alle som trenger søkemotoroptimalisering. Hva med "bli synlig på nett", "på topp i søkemotor" eller "førsteplass i google"? Det er termer som garantert konverterer bedre enn seo og søkemotoroptimalisering. m.a.o. helt enig med Tonny.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Når det gjelder å rankere på SEO og søkemotoroptimalisering, så er ikke det noe jeg hadde orket å legge penger i. Som sagt før, de fleste potensielle kundene mine hadde ikke søkt etter de ordene uansett.

Det finnes andre og mer effektive metoder for å lande kunder. Jeg for min del gidder ikke rankere siden min på annet enn navnet sitt.

Topp