Noen ganger, det er få, men noen ganger, står jeg på kjøkkenet å lager mat. Det er i de tilfellene dama har bedt inn en haug med folk, og jeg skal liksom ha "gutteoppgaven" med å skjære opp den jævla kalkuna, eller filitere den fisken, eller kutte opp den steka osv...
-Og da jeg er på kjøkkenet i snitt 1.34 ganger i løpet av året, har jeg iallefall ikke slike skills, selvom jeg jo lærer for hver gang. Men det går så sakte..
Derfor, siden jeg under ingen omstendighet ville nedverdiget meg selv til å spørre dama eller mora mi om hvordan jeg gjør det, ville det vært fantastisk med ett nettsted jeg kunne besøke i all hemmelighet, som ga meg en håndfull tips om slike ting, slik at dette gikk som en drøm, og gjestene slapp å miste matlysta etter at jeg setter maten på bordet... som da selvfølgelig ser helt mishandla ut etter at jeg har prøvd å gjøre det skikkelig..
Det er mitt forslag.. JEG hadde besøkt deg 1.34 ganger hvert år pga. det.. Og du skal ikke se bort i fra, at hadde jeg blitt flinkere, ville jeg kommet oftere og oftere tilbake
PS. Dette innlegget reflekterer muligens ikke meg perfekt som den personen jeg er, da jeg ikke er fullt så diskriminerende til vanlig. Men jeg suger på kjøkkenet.. jeg gjør det!