Kakene.no - er den for rosa??

Stoppet

Banned
Jeg holder på lage et nettsted om kaker og ønsker litt tilbakemeldinger på fargevalg. Jeg er litt usikker på om sidene blir litt for rosa. Noen synspunkter på kakene.no?

BlitZz

Member
Jeg fikk litt den følelsen når jeg først kom inn på siden, men merket fort at det hadde noe å gjøre med nyhets-brev knappen din. Jeg endret kjapt fargen på knappen og syntes det ikke er for mye rosa nå lenger :)
Skjermbilde (Ville endret litt på fargen, så ikke nydelig ut med den grå fargen)

erlsae

Medlem
Hadde jeg besøkt siden uten å vite at siden er rosa ville jeg nok hengt meg opp i det ja. For min del, etter å ha besøkt siden så er den for rosa. Jeg ville hatt to farger, feks rosa og mørketuris, og koblet de fargene opp mot hverandre.

Legger ved ett bilde som gir deg en pekepinn:

Vedlegg

• Skjermbilde 2015-03-31 kl. 00.05.54.png
    Skjermbilde 2015-03-31 kl. 00.05.54.png
    427,9 KB · Sett: 15

Britta

stoffdronning
Enig at den er veldig rosa, men på andre siden er det jo en veldig jentete side også ;-)
Kunne tenke med som BlitZz en annen farge på nyhetsknapp, ellers ville jeg kanskje bare se å bytte noen av bildene med noen annenfargete kaker ;-)

Lykke til, Britta

Msites Ltd

Livsnyter
Dette så helt greit ut! Slik det er på dette tidspunkt synes jeg i alle fall ikke det er for mye rosa. Hvis du i tillegg bruker store bilder på artiklene - selv på forsiden så vil de skape så stor kontrast at det rosa nesten "forsvinner".

Lykke tlil med prosjektet!

Topp