JW FLV Player

Noen som har lagt inn dette på WP før? Forsto ikke så alt for mye av guiden på sidene heller.. :confused:

Er litt kjipt med at annonser som ikke er mine kommer opp på videospilleren før filmer spilles av...:p

Nextri

Rebel
Laster du ned en litt eldre versjon av spilleren så trenger du ikke ha de annonsene der.

Spilleren ble kjøpt av longtail. Og de har komersialisert hele produktet.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
wordTube at alex.rabe

Dette innstikket integrerer denne spilleren i Wordpress og er samtidig tilrettelagt for og kunnne vise annonsene fra disse andre igjen. Jeg må vel nevne at jeg aldri har fått til og vise annonser riktig, men så har jeg også bare forsøkt på norske sider.

wordTube at alex.rabe

Dette innstikket integrerer denne spilleren i Wordpress og er samtidig tilrettelagt for og kunnne vise annonsene fra disse andre igjen. Jeg må vel nevne at jeg aldri har fått til og vise annonser riktig, men så har jeg også bare forsøkt på norske sider.

Fungerer dette med filme man laster opp selv, siden man må skrive [media id="media id"] i posten? Jeg har liksom en sånn "embed video"-del når jeg legger til filmer, er ikke slik at jeg legger til filmene via html-feltet.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du må nok skrive slik MEDID ID = XX på det innstikket. Desverre så vet jeg ikke om noen andre måter og få denne spilleren såpass bra integrert på. :(

Topp