Julegavetips ?

Helge

Profesjonell Googlesøker
Da er det desverre tid for jul igjen. Makan til stressende tid finnes ikke tror jeg. Hater når folk springer rundt som galne og stresser. :p

Er vell en fin tid på året for oss å tjene penger på da ;)

Uansett...

Alle trenger vell litt julegavetips av og til? Så hva med å ha en tråd her med tips til hva folk kan kjøpe i julegaver.

Skriv Aldersgruppe og Tipset med link til nettbutikk du kan få tak i dette på.

Jeg begynner:

- 16-50 år: Logitech Harmony One. Prisklasse: ca 1500,-
Komplett.no - Logitech Harmony One Fjernkontroll, LCD

Hvem er vell ikke lei av å ha 4-5 forskjellige fjernkontroller liggende?

- 20-? år: Digital fotoramme. Prisklasse: fra ca 799 og oppover
Link: overalt egentlig, hehe

Genial liten sak som passer til de fleste.

Noen som har noen julegavetips til voksne folk i alderen 40-50 år? som ikke er så veldig tekniske av seg? hehe. Må finne noe til gamlingene :p

webpiken

Medlem
Til godt voksne folk som har alt de trenger, liker jeg å gi opplevelser eller noe annet som kan nytes.

Altså for eksempel billetter til teater eller konsert, eller noen flasker rødvin de ellers ikke koster på seg.

Opplevelser er en veldig god idé faktisk. Teater, andre forestillinger etc. Hadde jeg hatt bedre råd kunne jeg tenkt meg å spandert en tur med hurtigruten.

Men det som har "slått" best an er kalendere for min del. Lagde min første kalender for lenge siden (begynnelsen av nittitallet) - tror det var før det var vanlig i fotobutikkene, med bilder av meg og alle mine søsken fra barndommen og oppover. Når jeg fikk egne barn så er fryktelig enkelt å bare bruke en ferdig kalenderløsning hos en fotobutikk... Litt skummelt enkelt egentlig. Var ett år jeg ikke ga en kalender og da fikk jeg også høre det.

Kjøpte en DVD spiller med opptaker og harddisk til dem i fjor... Slo ikke an - tror knapt de har brukt den ;)

webpiken

Medlem
Om man har noen folk på gavelisten som elsker å klage og syte og fokusere på det negative i livet, så kan Odd Odd Børretzen og Lars Martin Myhres nye CD «Syv sørgelige sanger og tre triste» være et hett tips!

Jeg har allerede kjøpt et par eksemplarer ... *fnis*

Kassimaja

Geocacher
*Smakløs egenreklame*

Lydbøker er også et godt tips til folk i alle aldre... *host* Se linken under *host*

Christian

Medlem
Snåsakaillen heter han! Iallefall for oss trøndere :)
Jeg har hørt veldig mye om han, og han er uten tvil et fasinerende menneske.
Jeg har ikke lest boken, men vil tro den er verd å lese.

Sist jul gidde jeg fallskjermhopp i julegave til pappa. Det var iallefall en slager :)

Kassimaja

Geocacher
Slenger meg på denne! Alt av Nygårshaug er utrolig fengende (Spesielt de om Fredrik Drum).

Jeg synes at bøkene om Gotvin Soleng ikke står noe tilbake for bøkene om Drum, heller omvendt. Håper at Nygårdshaug tar for seg det persongalleriet videre.

Kassimaja

Geocacher
Hva i svarte Ståle. Hvilke priser er det du har? 29 kr for en pocket! Er det brukte bøker eller nye?

Det er pent brukte bøker der det ikke står noe annet, men til 29 kr. får du pent brukte bøker. Synes du det var dyrt?

Topp