Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Julegave nettside selges

tyr897

Medlem
Julegavetips og gaver - Julegaver til ham, til henne? - En julegave

Ble laget i 2008 som et testprosjekt med Zend Framework, men har siden ligget brakk og ikke blitt gjort noe med.

Brorparten av besøkende er selvsagt i november og desember, men en ser aktivitet allerede i september. November/desember i fjor lå på 150-300 besøkende og 500-1000 sidevisninger om dagen.

Jeg kommer neppe til å gjøre noe med den i år heller, og velger da istedet å selge. Juletider i fjor ga en inntjening på rundt 2000 kroner, men inntjeningspotensiale bør være adskillig større enn det siden generer idag uten innsats og med temmelig begrenset innhold. Tror ikke jeg har lagt inn noe iSales heller. Samlet inntjening for 2009 var rundt 3500 kr.

PR 1
Google SERP:
#3 julegave
#7 julegaver
#8 julegavetips

Det følger med et basic admin panel for å legge inn nye produkter. Siden krever PHP5 og MySQL, og jeg kan hjelpe til å migrere den til din host. Ønsker ikke å fortsette å hoste den, da siden ligger på en VPS jeg har planer om å si opp.

Følger forresten med et enkelt javascript hangman spill laget samtidig for å teste ut Adobe AIR. Kan sees på Hangman

Gi bud på pm.
 
Topp