Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jukse i nettpoker

Tonny Kluften

Administrator
Hvem sier at det ikke går an å jukse i nettpoker haha. Lurer på hvor mye han jukset før det ble oppdaget.

log_poker.jpg
 

Knut

Medlem
Ikke sikkert han jukset. Har selv sittet med 2 tiere og det kom 3 på bordet. Sendte de en mail og fikk 100usd for at jeg sa ifra :)
 

hansvh

Medlem
For sikkerhetsskyld i tilfellet noen går på:

Turneringen (14705493) var en 10-dollars-turnering, holdt 12. november 2005. De fire siste spillerne var "gamblinfla", "MiketheKid2", "twiceasright" og "witzy2004". "Big Devin" var ikke med i turneringen i det hele tatt, men har blitt limt inn over "MiketheKid2".

"style12" som liksom bekrefter 5 ess på chatten er ikke en registrert spiller hos Pokerstars.

Hvis man zoomer inn på bildet ser man at køver ess er limt inn. Det ligger noen piksler for høyt i forhold til de andre kortene. (Prøv på bildet Tonny postet med [CTRL +] eller [CTRL mushjul-oppover] og se selv)

Dog, det har blitt jukset for millions (på AbsolutePoker blant annet) ved at administratorer har fortalt spillere hva andre har på hånda. Akkurat dette tilfellet er likevel Fake Fakesen fra Fakeland.
 
Har spilt poker, men har aldri spilt nettpoker og vet da ikke om det er normalt å ha med to ruter ess? (OK, bare le, men jeg tåler å drite meg ut). Ja, kløveren på kløver ess synes å ha bedre oppløsning sammenlignet med kløver konge. Jeg er ikke skråsikker, men når du (hansvh) vet at spillere som ikke var med er blitt limt inn, så er bildet uansett nødt til å være manipulert.
 

Erlend

Medlem
Har spilt poker, men har aldri spilt nettpoker og vet da ikke om det er normalt å ha med to ruter ess? (OK, bare le, men jeg tåler å drite meg ut). Ja, kløveren på kløver ess synes å ha bedre oppløsning sammenlignet med kløver konge. Jeg er ikke skråsikker, men når du (hansvh) vet at spillere som ikke var med er blitt limt inn, så er bildet uansett nødt til å være manipulert.
Det er fordi ruteren som Big Devin har på handen er manipulert inn.
 

Alf

Medlem
Litt på siden.

Pokerstars programmet er sikkert det mest effektive programmet som holder oversikt over maskinen din.

Programmet blokkerer seg automatisk hvis maskinen er infisert av spyware, troianer etc
 

hansvh

Medlem
Magnus: Det er liksom slik han skulle ha klart å jukse. Ved å produsere ess som allerede var spilt. Det er bare surr. Jeg ler ikke av spørsmål om regler. Det er fair. Men de fleste delene av bildet er altså manipulert, inkl. spilleren, chatten og at dialogboksen om at turneringen ble avlyst. Det ble den ikke, den ble spilt ferdig. (Disse tingene blir logget av tredjepart som pokerdb, sharkscope ol. siter og er bekreftet av involverte parter.)

Alf: Sikker? Jeg tror ikke det stemmer.

"Are you going to look for anything else on players' computers?
Absolutely not. Our sole interest is in protecting our players and our site from tools and services that we believe are bad for the integrity and fairness of our games."

Det jeg vet er at de inkluderte en sjekk (spyware-aktig) på om du besøkte nevnte Sharkscope-nettsted (noe man gjør for å se hvor flinke motspillerne er) samt noen andre bot-verktøy og så gav en advarsel om at du kunne bli bannet. Folk reagerte selvsagt enormt på dette og de måtte fjerne det igjen. Det ble merket av spillere umiddelbart. Folk følger med på slike ting ganske nøye (Med Wireshark blant annet)

HoldemManager og Pokertracker er lov. De spiller ikke for deg og er en lokal database man bygger selv, ikke noe sentral database.

Kilde: Online Poker Software - Prohibited Programs, Tools and Services
 

picxx

Well-Known Member
Me thinks det må minst to kortstokker til i en kortstokkautomat, så det at det dukker opp flere enn fire aces er nok mere noramlt enn de fleste vil tru.
Virtuelt blir det litt annet seff.......
 

Alf

Medlem
Alf: Sikker? Jeg tror ikke det stemmer.

De gangene jeg har vært alvorlig innfisert har pokerstars blokkert start av programmet.

Senere i de samme tilfellene har Telenor advart meg, og bedt meg rydde opp.
 
Topp