Jottacloud

Travellingman

Nettgrunder
Har vært en svoren Dropbox tilhenger siden den tjenesten kom, fremdeles er det ingen andre som kan måle seg med funksjonaliteten deres ;)

Men ser att Jottacloud er ganske i vinden for tiden og har signet meg opp med en konto der. Kan være greit og ha et alternativ med norske servere også.

Der kan man få opp til 100 GB gratis om man verver folk, så om noen vil bruke min link her så får både du og jeg automatisk 5 GB bonuslagring! Prøv Jottacloud du også :)

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg for min del har allerede "Jotta ubegrenset", og det er bra at de har begynt med synkronisering på tvers av enheter slik som Dropbox, men på ett punkt bommer de stygt og det er ved å ikke la deg legge Jotta-mappen på en ekstern disk.

Jeg har SSD som systemdisk (noe mange nå har) og har en ekstern disk til lagring. Siden jeg har nesten 1TB hos Jotta og kun 256GB på systemdisken, blir den nye versjonen (med synk) ganske ubrukelig desverre.

Men ellers er jeg enig i at det er et bra backupsystem og nyere tester har jo også vist at de knuser Dropbox på hastighet, noe som jo også er greit å ta med seg. :)

Topp