jobber du i kiosk e.l. med tilgang på "startpakker" til mobil?

MobyDick

New Member
takker abroke, men joda kjenner disse systemene ut og inn... :)
leter etter alternative kilder... feks er det vanlig hvis man driver narvesen og bestille inn 1000 kontantkort av gangen. dette blir da nummere som kun finnes hos den konkrete kiosken, og ikke på nett eller andre steder. mao en gullgruve for min del. det er logikken bak forespørselen min ;)

picxx

WF 09
Skjønner fremdeles ikke at et donald duck nummer blir bedre om det blir kjøpt på narvesen kontra chess, men sikkert en himla bra forretningsmodell.
Lykke til :)

takker abroke, men joda kjenner disse systemene ut og inn... :)
leter etter alternative kilder... feks er det vanlig hvis man driver narvesen og bestille inn 1000 kontantkort av gangen. dette blir da nummere som kun finnes hos den konkrete kiosken, og ikke på nett eller andre steder. mao en gullgruve for min del. det er logikken bak forespørselen min ;)

Disse simkortene kommer i pakker som er forseglet. Der står de forskjellige nummerene inni pakkene. Ingen kiosk med vettet i behold vil la deg få se igjennom disse pakkene. For åpner man en slik pakke får man ikke sendt de i retur...

MobyDick

New Member
som sagt vil jeg ikke gå i detaljer, men er du har mistforstått litt daniel. er ikke sånn det fungerer.

picx: jepp, det går så det griner dette ;)

Jo jeg jobber i en kiosk.. Og det er slik det fungerer.. Alle simkort kommer i pakker på 10 og 10 stort sett. Disse er forseglet. Og om de blir åpnet blir det null retur på dem. Alle simkort som blir solgt må registreres av godkjent selger. Og de må gå igjennom kassepunkt... Ellers blir det minus i lagerbeholdningen.

Topp