Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jobbe med - eller sammen om - SEO?

Stormen

Medlem
Hei gutter,

jeg har en del siter som trenger lenkebygging. En del av disse er ganske innbringende (Biip.no - Gratis SMS, Spill, Hjem - Juss24, MobilRadar, etc.), så jeg har mulighet til å betale folk for å gjøre lenkebygging for meg/oss. Mitt firma (Omega Media | Søkemotoroptimalisering) gjør også SEO for et utvalg firma med ganske store inntekter, så det kan også være aktuelt å outsource deler av konsulentjobben her (så lenge kvaliteteten på lenkebyggingen er høy).

Samtidig ser jeg også etter folk som jeg kan gjøre ting sammen med; f.eks. felles lenkebygging eller prosjekter.

Jeg tenkte derfor å høre om noen ønsket å jobbe profesjonelt med SEO på Webforumet (som konsulent mot betaling), kanskje ved siden av dine egne prosjekter - eller om du bare ønsker å jobbe sammen på noen prosjekter.

Nå føler jeg SEO er blitt litt som webdesign i 1999; "alle" er webdesigner, fordi ingen skjønner hva du gjør uansett. Jeg forstår imidlertid, så hvis du er interessert i å jobbe sammen eller for meg, så send meg en PM med hvilke tjenester du kan tilby og hva du har gjort tidligere (her må du nesten nevne noen konkrete eksempler og caser) :)

PS: Legg meg gjerne til på Skype for å snakke mer: emerging-ventures
 
Topp