Gomlers
Member
Søk etter "Wordpress free templates" på google så finner du mye bra designs som du kanskje heller vil bruke enn standard wordpress.
Når du har lastet ned et design som du liker, så må du som oftest pakke det ut fra .zip. Bruk winzip, regner med du vet hva det dreier seg om. Hvis ikke så si ifra.
Du får da en katalog som heter det samme som designet - theme't.
Bruk FTP til å legge det nye themet du har lastet ned inn på wordpress.
du skal putte HELE katalogen inn i:
ftp-kontoen-din -> wp-content -> themes
Nå skal du ha det nye designet ditt + en katalog som heter "default" i mappen "themes" synlig når du logget på ftp-kontoen din.
Så går du inn i administrasjonspanelet for wordpress.
www.dittdomene.no/wp-admin/
Når du inne på "dashboard", Trykk på Design -> Themes.
Hvis du har gjort ting riktig nå, skal det nye designet du lastet opp være synlig under "Available Themes".
Alt du gjør for å forandre design er å klikke på det designet du vil bruke, som sikkert er det du akkurat lastet ned
Jeg vet ikke om dette var interessant for deg i det hele tatt, men nå fikk du iallefall en liten oppskrift
Si ifra, evnt. på PM om du får problemer, så kan jeg se om ikke får jeg hjulpet deg med det lille jeg kan om WordPress (Dog ikke design.. der suger jeg fullstendig)
Lykke til.
PS. Kan vi få en URL til bloggen din?
Når du har lastet ned et design som du liker, så må du som oftest pakke det ut fra .zip. Bruk winzip, regner med du vet hva det dreier seg om. Hvis ikke så si ifra.
Du får da en katalog som heter det samme som designet - theme't.
Bruk FTP til å legge det nye themet du har lastet ned inn på wordpress.
du skal putte HELE katalogen inn i:
ftp-kontoen-din -> wp-content -> themes
Nå skal du ha det nye designet ditt + en katalog som heter "default" i mappen "themes" synlig når du logget på ftp-kontoen din.
Så går du inn i administrasjonspanelet for wordpress.
www.dittdomene.no/wp-admin/
Når du inne på "dashboard", Trykk på Design -> Themes.
Hvis du har gjort ting riktig nå, skal det nye designet du lastet opp være synlig under "Available Themes".
Alt du gjør for å forandre design er å klikke på det designet du vil bruke, som sikkert er det du akkurat lastet ned
Jeg vet ikke om dette var interessant for deg i det hele tatt, men nå fikk du iallefall en liten oppskrift
Si ifra, evnt. på PM om du får problemer, så kan jeg se om ikke får jeg hjulpet deg med det lille jeg kan om WordPress (Dog ikke design.. der suger jeg fullstendig)
Lykke til.
PS. Kan vi få en URL til bloggen din?