Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg selger linker, bloggposter og annonser på mine nettsteder

picxx

Well-Known Member
Jeg vet ikke jeg, men hvis jeg skriver:
"Jeg selger en link. 500.-
Ta kontakt på PM"

Så er det i bunn og grunn ikke mye å ta feil av. Jeg ønsker videre monolog kun via PM.
Men jo, er delvis enig med deg peter. Msites kunne vært mindre deltagende i tråden, da han også ønsker spørsmål/tilbakemelding via PM, ikke her i tråden.
 

Msites Ltd

Livsnyter
@peterandrej: Jeg sender deg en høvel i posten så kan du stå for overhøvlingen selv ;-)

Om man kjenner meg eller ei ser jeg ikke som en forutsetning for det jeg selger. Jeg selger linker og bloggposter, og eventuelt annonser til de som ønsker det.

At jeg her skal legge ut all info som finnes om xxx antall websider ser jeg ingen grunn til da kjøper ikke har behov for all den infoen.
Jeg som selger tilbyr meg / forbeholder meg retten til å finne frem til de nettstedene jeg vil tilby disse produktene på.
Jeg kan ikke se noe problem i dette. Dette er den mest normale måten å foreta salg på.

Jeg har tidligere i tråden sagt det jeg ville si om respons og mitt spørsmål - se tidligere innlegg!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Om man kjenner meg eller ei ser jeg ikke som en forutsetning for det jeg selger. Jeg selger linker og bloggposter, og eventuelt annonser til de som ønsker det.

Dette er jo bare sant dersom produktene du selger er ensartet eller å regne som standardprodukter. Spiker eller strøm er eksempler på slike produkter. Strøm er strøm, liksom. Strømmen fra Hafslund er akkurat den samme strømmen som strømmen fra Norgesenergi eller Tromskraft.

Så derfor trenger ikke Hafslund si noe om strømmens fortreffelighet eller brukervennlighet. Du vil aldri finne en annonse fra Hafslund der det står at "med vår strøm blir det enklere å slå på lampen".

I ditt tilfelle må vi derimot regne med at en annonse nettopp ikke er en ensartet størrelse. VG selger også annonser, og jeg vil tro VGs annonseplasser fraviker ganske vesentlig fra dine annonseplasser. Det blir som om du sier at du selger "en bil", men så nekter du å si noe om farge, kilometerlengde, motor, merke eller noe som helst annet enn...

...jeg selger en bil. Ta kontakt på PM dersom du vil kjøpe den.
 

testdriver

Ha det bra..
Huff! Fire sider med samme diskusjon som alltid...

Kjøp og salg av linker er ikke som andre, tradisjonelle markeder. Det er en selvfølge at det ikke legges ut for mye opplysninger i annonser som dette. Legges det eksempelvis ut en link eller hint til hvilken side det er, vil kvaliteten på produktet som selges reduseres kraftig. Det kan jo til og med skade kjøpers nettside.

Greit nok at medlemmer på et forum er over snittet diskusjonskåte, men må vi virkelig ha det samme maset og skakkjøring av tråder hver gang?

Infoen som er lagt ut er lagt ut. Hvis folk er interessert og vil ha mer informasjon, kan de sende TS mail eller PM. Er jo ikke verre, er det?
 

Bazzinga

Medlem
Jeg var interessert i tilbudet til Msites, sendte han en PM med spørsmål, og fikk de svar jeg ønsket. Så hva er problemet? Ganske vanlig å ønske en dialog med en potensiell kunde ved et salg.
 
Topp