Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg selger linker, bloggposter og annonser på mine nettsteder

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg sitter på diverse nettsteder som jeg er villig til å selge litt linker og bloggposter på. Naturlig nok vil jeg ikke poste disse nettstedene i denne posten, men tar du kontakt med meg skal vi nok finne ut hvor din link eller bloggpost passer best.

Linkpriser pr nettsted
1 - kr. 600,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)
2 - kr.1180,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)
3 - kr.1440,- pr 3 mnd (absolutt minste periode)

Bloggpost pr nettsted
300,- når du leverer bloggposten
750,- når jeg må skrive bloggposten

Jeg har nettsteder som går fra nisjer til mer generelle nyheter!

Annonsering på forespørsel

PM her eller send mail bkm@msites.biz
 

Msites Ltd

Livsnyter
@Gunnar: Har registrert din melding!

@kkjelles: Det er vel bedre at du henvender deg til med med hva du ønsker å promotere, så kan jeg komme med mine anbefalinger på hvilke nettsted jeg vil selge link til deg på :)

@Erlend: Takk for ordren!
 

seo4u

New Member
Må indrømme jeg syntes dit tilbud lugter langt væk. sorry

Der er flere ting der lige skal tages højde for.

1.
Hvilket sider linkes der fra, og har de overhoved en værdi ?
Jeg tvivler....

2.
Hvad er deres pagerank ?
Sikkert ikke noget at prale af....

3.
Hvilket emne skives der om på disse sider. Er det relevante links der laves ?
mmmh måske hvis jeg selv skriver dem, men næppe relevant i forhold til resten af indholdet på dit site.

4.
Prisen er ALT ALT for høj. Hvad mener du retfærdiggør de priser ?
Jeg sælger gerne pagerank 5 links til 20 kroner stykket som ikke bliver slettet så du må virkelig have noget godt eller være godt skør.

5.
Hvad sker der når man ikke betaler hver måned mere. slettes de så bare så ens side igen kan falde tilbage i googles resultater ?
tjaa det er jo hvad du siger...

Alt i alt tilbyder du tvivlsomme links til en fuldstændig sindssyg pris.
Hvis dine links mod mine forventninger har en effekt på en sides placering i google så er kunden desuden tvunget til at betale for evigt til dig for ikke at skade sit sites placering.

Et godt råd til alle.

I skal aldrig købe seo eller links som i ikke har 100% kontrol over. Det er ikke sjovt at betale for noget der pludselig er væk, eller være bundet til at betale for evigt for at beholde de resultater der er opnået.

freelance seo konsulent
email:
seo4u (a) live.dk
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
hehe......må bare le litt av deg lille nykommer! Om det er du eller jeg som er dum i hodet får stå for din egen regning!

Men, hvis du selger PR5 linker for NOK 20,- som aldri blir slettet - så lar jeg det stå for seg selv! Da lever du i alle fall ikke av dette!

Å uttale seg om det er relevant eller om de har verdi uten å vite hva det er snakk om blir jo kun tomprat fra din side!

Og, innen business er det helt vanlig at man må betale for varen man får ja. Det har du helt rett i! Man betaler ikke en link, annonse, abonnement eller hva det skulle være kun for en kort periode og får det gratis livet ut! Da må DU være passe dum om du tror det!

Note: for dere som ikke er så skarpe i dansk så betyr "skør" gal, dum......
 

Bjørnar

Gründer
han kan smelle fakta på bordet, han ber om at du tar kontakt via PM! kan du ikke gjøre det, så ikke lag kaos i tråden...

de siste innleggene bør vel strengt tatt slettes, slik at TS har noe igjen for dette.
 

seo4u

New Member
Jeg har arbejdet med seo i mange år, og jeg har set mange linkbuilding tilbud igennem tiden.
Jeg kan ærligt sige at dette tilbud minder om bondefangeri/svindel rettet mod folk der ikke har kendskab til seo, og jeg syntes det er vigtigt at der kommer en debat på bordet så folk selv kan afgøre om der er tale om et godt tilbud eller ej.

Jeg siger ikke han er svindler jeg siger bare at han måske er yderst optimistisk omkring sit produkt, og at dette tilbud på ingen måde er et godt tilbud, og at folk har ret til at vide det, eller i det mindste høre flere synspunkter før de tager et valg.

Personligt vil jeg sige at det er spild af penge uanset hvor gode links der er tale om, og man kan få et langt bedre tilbud ved at tage kontakt til et professionelt firma.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg siger ikke han er svindler jeg siger bare at han måske er yderst optimistisk omkring sit produkt, og at dette tilbud på ingen måde er et godt tilbud, og at folk har ret til at vide det, eller i det mindste høre flere synspunkter før de tager et valg.

Nå er dette et webforum og det er diskusjoner omkring pris/tilbud/verdi av både sider, annonsering, domener og masse annet rundt omkring på forumet. Så ønsker man å tilegne seg kunnskap på dette feltet kan man bare søke på forumet.

Dette er en salgstråd, ikke en tråd hvor man ønsker diskusjon omkring det produktet som selges, så om alle kunne respektert dette og heller startet en ny tråd om man ønsker å diskutere verdien på annonsering hadde det vært mye bedre.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Poenget er vel at vår lille danske som er nykommer her forsøker å gå hardt ut for å få seg noen nye kunder.

Han hopper rett inn på et forum han tydeligvis ikke har fulgt med på og tar en råsjanse på at den som skriker høyest er den som blir hørt!
Han tar ingen høyde for at de fleste som er her inne har masse kompetanse innen web, og klarer å tenke selv.

Han har gått hardt ut i flere tråder allerede - og jeg tipper han er vekk fra dette forumet før han vet ordet av det selv....
 
Topp