Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har startet et forum for bloggere - bloggerforum.no:)

Marita

ordleker
Dette har jeg fiklet med lenge, og endelig er alt klart!

Bloggerforum - møteplass for bloggere! - Hovedside

Kort fortalt, har jeg i min lange karriere som blogger (hele to måneder!) savnet en felles møteplass for bloggere, hvor man kan utveksle erfaringer, samt møte andre bloggere. Så da fant jeg raskt ut at jeg jo alltids kan starte et slikt sted selv :) Jeg har alltid hatt lyst til å drive mitt eget forum, så denne målgruppen passet meg jo bra. Jeg har ingen forventninger om å tjene noe særlig med penger på dette prosjektet,som jeg har skjønt er det veldig vanskelig på et forum, men det er heller ikke grunnen til at jeg startet det.

Det finnes også en blogg, som med tiden vil fylles opp av innlegg med tips som er nyttige for bloggere, alt fra hvordan skrive gode poster til hvordan tjene litt penger på bloggen. (Trenger nok endel hjelp fra gjestebloggere på akkurat den biten.)

I mitt lille vesen er jeg veldig stolt, selv med kun 6 medlemmer sålangt (men så har jeg heller ikke kjørt på med promotering enda) :)

Velkommen!
 
A

andy

Guest
det pleier å være nicht nicht å reklamere for andre forumer på et forum...vet ikke hva regelen er her er men... :p
 

Keanu

Geek
Har du vurdert å legge selve forumet på bloggerforum.no i stedet for et subdomene? Selv tror jeg det vil gjøre det enklere å promotere det og få folk til å huske det. Domenetnavnet i seg selv sier jo alt.

Veldig sær og WF-intern satire:
Jeg vurderer selv å starte et forum, hovedsaklig for de som er interesserte i å starte opp forum. Jeg tror jeg kommer til å bruke forumforum.no. ;)
 

Marita

ordleker
det pleier å være nicht nicht å reklamere for andre forumer på et forum...vet ikke hva regelen er her er men... :p

Jeg spurte Tonny om det før jeg la ut tråden, og det var ok.

Keanu, ja, mye frem og tilbake på det der der, men nå ble det som det ble - etterhvert vil jo selve bloggen også bli mere innholdsrik :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, gratulerer med forum. Alltid spennende med noe som ikke er der ute allerede.

Akkurat denne biten med at forumet skulle vært på hoveddomene er jeg helt enig i. Forumet på subdomene, med blogg på hoveddomene var dumt. Selv ville jeg nok gått for forum på hoveddkomene, og blogg i /blogg/. Dette er jo samme nettsted, da er det fort litt teit med 2 domener på samme nettsted.

Lykke til videre med forumet da. :)
 

picxx

Well-Known Member
Hva har skjedd her da?

Sikkert det samme som skjer med 90%(kanskje mere?) av nyoppstartede forum.
Har sett at både marita og bloggerforum har vært MIA en god tid... får nok holde oss til WF :)
 

adiabatisk

Medlem
Jeg skrev en mail for å høre hva som har skjedd, men fikk ikke svar.

For de av dere som er interessert i blogging kan ta en titt i signaturen :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp