Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg elsker jobben min!

Msites Ltd

Livsnyter
Siden det er fredag, i alle fall når jeg starter tråden, vil jeg tillate meg selv litt generell snakk og svada - og posting av ting som ikke nødvendigvis er direkte relatert til webdrift, men samtidig er veldig avhengig av sosiale media.

I oktober sist år startet jeg Hurup foto i den lille byen jeg bor i på nordvestkysten av Jylland i Danmark. I utgangspunktet et fotostudio, men med en butikks åpningstider da jeg ligger i gågaten. I tillegg til å ta bilder har jeg selvfølgelig litt fotorammer som jeg selger, og så har jeg en liten produksjon av wallstickers, skilt og alt annet folie kan benyttes til.

Jeg startet mitt første firma for over 22 år siden og har vel aldri tenkt å stoppe med å drive eget. Det er en livsstil og man tar alle de store veivalgene selv, og må leve med konsekvensene av det - på godt og vondt. Ja, for det er ikke alltid det er som å cruise på en høy bølge, det hender man endre på trynet rett ned i sanden også. Og, det kan gjøre vondt. Da handler det om å børste sanden av seg og reise seg for å jakte neste bølge!

Men, tilbake til hvorfor jeg elsker jobben min akkurat nå. Etter å ha reist verden rundt og fotografert de største håndballstjerner verden har å by på, så har jeg nå en helt annen målgruppe som motiver. Det er privatpersoner som ønsker å få familien, barna og dyrene fotografert så de kan henge på veggen der hjemme.
Nærheten til menneskene og det å vite at man nå skal lage noe som skal henge på en vegg i mange år gir nye utfordringer og spenning i hverdagen.
Og, ikke minst alle barna som er innom. De er EKTE! Ingen dikkedarer med disse - de er seg selv.

Siden jeg elsker disse små skapningene og ønsket å lage noen litt andre bilder til bruk i min promotering av min lille bedrift så inviterte jeg en hel haug av dem til mitt lille studio en fredag. Under ser du resultatet!

God weekend WF'ere!

babygruppe-9267.jpg
 
Topp