Isale tekstlinker i tradedoubler spm?

i-net

WF 09
Lurte på en liten ting her om Isale i tradedoubler.

Er det slik at dersom jeg f.eks. søker på alle programmer som tilbyr Isale hos tradeoubler og blir godkjent for disse på siden jeg søker med...

Kan jeg da legge ut tekstannonser for disse programmene på alle sidene mine som jeg har registrert og verifisert på tradedoubler? Eller må man gå den tungvinte veien og faktisk søke på alle programmene på nytt med alle sidene man vil putte disse isale tekstannonsene på for å få godkjent isale salg/registreringer??

Håper dette var forståelig, hvis ikke si i fra. Takker så mye for svar :cool:

Mats@TD

Medlem
Som brukernavn sier så er det teknisk mulig å bruke samme kode på samme nettsted, men vi anbefaler derimot at du registrer et nytt nettsted hvis nettstedet er vesentlig forskjellige fra det første nettstedet du har. Annonsøren har kun godkjent annonsene på en nettside og legger du nettsidene på en helt annen type nettside kan det oppstå problemer.

En ting du bør tenke på er at segmentstiger går på site IDer, så hvis du f.eks. har nettsiden blekkpatroner.no og billigeblekkpatroner.no som to forskjellige nettsider, ville jeg kun registrert en av dem som på InkClub og Inkmann. Inkclub f.eks. har nemlig en segmentstige som går på antall salg per site ID og har du to site IDer på to sider som er tilnærmet like vil det for deg lønne seg og samle alt på en.

Som brukernavn sier, vil du også kunne ha problemer med å skilt trafikken fra side 1 og side 2.

Topp