Kjapp og trygg hosting for Wordpress

IQ Medier er konkurs

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Danske IQ Medier er offisielt konkurs (se Statstidende).
Veien er kort fra "suksess" til "failure", hvis man skal tro dette oppslaget fra 2009.

Se også denne tråden fra Amino.

Dersom noen har penger utestående, kan kanskje følgende e-post fra Repaymedia være av interesse:

Kære samarbejdspartnere,

Det er med bedrøvelse, at endnu en af kon-kollegaerne er under konkurs
begæring.:
Statstidende

I den forbindelse vil vi gerne tilbyde vores affilaite partnerne, 10% i bonus i 30 dage, startende fra den
15.08.2012 t.om. den 15.09.2012 på toppen af den omsætning de plejede at lave hos vores kon- kollega, husk at tage et screen-dump af din omsætning, så laver vi udregningen i fællesskab når de 30 dage er gået.

Til orientering har vi mere end 70% af "de kampagner" i forvejen, så der er grobund for en solid og god omsætning.

Til yderligere orientering for mange af jer partnere, der har mistet omsætning hos denne kon-kollega, så kan man rette henvendelse til kurator Per Astrup Madsen, LETT advokater, med pam@lett.dk eller telefon 4161 7121, såfremt man har et krav eller tilgodehavende.
 
Sist redigert:

appelsin

Medlem
Takk for info.

Da har jeg intet mindre enn 2 danske kunder som i år har gått konkurs, og som tilsammen skylder meg 55.000 kr. (Mikkelsen Media og IQ Medier).

Vær forsiktig med å gjøre forretninger med dansker.
 

Erlend

Medlem
Takk for info.

Da har jeg intet mindre enn 2 danske kunder som i år har gått konkurs, og som tilsammen skylder meg 55.000 kr. (Mikkelsen Media og IQ Medier).

Vær forsiktig med å gjøre forretninger med dansker.

Mikkelsen Media har du blitt advart mot en rekke ganger her på forumet, så at du har tapt penger etter alle disse advarslene har du bare deg selv å takke for!
 

Frode

Medlem
Mail fra Mikkelsen Media nå:

Dear partner,

We are sorry to inform you, that the the new possible investor has chosen not to buy MikkelsenMedia. As a result of this all employees was yesterday informed that the company no longer can pay salaries, and they were therefore asked to leave the office. This means there will no longer be answered on emails and phones.

We are very sorry for this situation. We don`t know for how long the system will be online, so please login at take all the documentation for your bookkeeping.

We will thank you for a good corporation during the years. We did everything we could to save the company, and we believed it all they way to the last minute

Kind regards,

MikkelsenMedia
 

ZuneBoy

New Member
Det var svindlere efter min mening! er blevet spammet flere gange!
 
Sist redigert av en moderator:

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg minnes at jeg dro til København i éns ærend for å ha møte med Rune Lundager i IQ Medier. Da jeg ankom København, dukket ingen Rune opp. Jeg ga ham flere "akademiske kvarter", men jeg ventet i lobbyen på SAS-hotellet helt forgjeves.

Jeg fikk ikke tak i ham før utpå kvelden, og det var fra hotellets fasttelefon. Han forklarte at han nok havde fået en lille smule forkølelse og kunne derfor ikke møte meg.

Heldigvis hadde jeg med meg kona, og utpå kvelden traff vi supre Magnus Sivertsvoll som drev (og driver) Magnetic Media i København på Peder Oxe. Så kvelden og helga ble veldig bra uansett.

Men Rune Lundager -- gudbevaremegvel for en kjeltring.

Det hører med til historien at jeg sendte IQ Medier en faktura for fly og hotell. Men den ble aldri betalt. Og nå er den et krav i boet.
 
Topp