Hvis jeg sier min mening pleier jeg bare å få masse syting om "fanboi" tilbake, så jeg er litt skeptisk, men... vel, selv om iphonen min nå begynner å bli direkte aldrende i mobilverdenen (4'ern ble sluppet i juni 2010 - altså straks to år siden) - den funker fremdeles flott.
nyeste oppdatering kom i dag, og hvor vanskelig er det å oppdatere? Jo, det har dukka opp et "1"-tall på "innstillinger"-appen, da trykka jeg på den, trykka på "ja" et par ganger, så slo telefonen seg av, jobba litt, skrudde seg på igjen, og så var alt fint igjen.
Til Android så jeg nylig noen tall som sa at kun 4% av android-telefoner hadde blitt oppdatert til nyeste versjon - og for en to år gammel telefon kan du egentlig bare glemme å få oppdateringer.
Men det var altså iphone 4 jeg har, ikke 4s. Dama har 4S, og selv om SIRI er litt begrensa så lenge hun ikke skjønner norsk, er det fremdeles ganske imponerende hvor smart hun er. Nå kom jo akkurat Yelp! til norge også (
Yelp lanseres i Norge - alt klart for Siri? | iPod1 |) så da kan nok siri ganske raskt bli mer nyttig her på berget også. 4s'en er også styggkjapp, og kameraet er fordømt bra. Den store svakheten med iphone 4 og 4s er jo at de er ganske utsatte pga glass forside & bakside. Dama har klart å knerte glasset på sin, og jeg har tilbudt meg å bytte hennes mot min, men hun var dessverre for smart til å gå på det tilbudet...