Kjapp og trygg hosting for Wordpress

iPad 64 Gb wifi og 3g

Kassimaja

Geocacher
Uåpnet og perfekt selges da jeg har en jeg ikke trenger. Kom med et greit bud og den er din.
 

Kassimaja

Geocacher
Kjøper du den for 5000 på ebay koster den jo mer enn en ny en ville gjort i Norge når du tar med frakt, MVA og gebyrer...

Jeg bruker den heller som bilderamme enn å selge den for 2000... Inntil videre ligger den bare i esken sin.
 

allegretto

Medlem
Kjøper du den for 5000 på ebay koster den jo mer enn en ny en ville gjort i Norge når du tar med frakt, MVA og gebyrer...
Nei, du får selvsagt avsender til å sende som gave (og sette verdi under 1000NOK). Frakt er ikke noe dyrere enn fra norske nettbutikker. Har selv kjøpt to Ipad gjennom ebay og de kom under 5000,- (innkl frakt og mva) per iPad.
 
Sist redigert av en moderator:

Kassimaja

Geocacher
Nei, du får selvsagt avsender til å sende som gave (og sette verdi under 1000NOK). Frakt er ikke noe dyrere enn fra norske nettbutikker. Har selv kjøpt to Ipad gjennom ebay og de kom under 5000,- (innkl frakt og mva) per iPad.

Selvfølgelig er det lov å prøve seg, men du har absolutt ingen garanti for at den ikke bklir stopet og kontrollert i tollen og da blir den fort dyrere.
 
Topp