Interessant statistikk fra Stackoverflow

Msites Ltd

Livsnyter
Skulle ønske disse innleggene med linker sa litt mer...... Hva er det som er interessant og hva er det statistikk over?

Det bør ikke være nødvendig for meg å klikke meg videre for å finne ut om det er noe som er interessant for meg som debattant.

Videre er dette et diskusjonsforum, så kanskje det kan være interessant å høre TS sine meninger om statistikken for å få i gang en diskusjon.

adeneo

Medlem
Det er rett og slett statistikk over utviklere, hva de gjør, hvilke språk de liker, hva de frykter mest å jobbe med (Wordpress på 3. plass), hvor mye kaffe de drikker (Norge på topp) osv.

Det var interessant, jeg hadde ikke sett resultatene selv om jeg deltok, men jeg bladde opp og ned og kunne ikke se at det sto hvor mange skittles (M&M) det var i glasset, som var et av spørsmålene, og det mest interessante av alle sammen (man kunne vinne en t-skjorte, oooh)?

Spørsmålene i år var veldig orientert rundt Stack Careers, som var noe kjipt, jeg er nesten overrasket over at de klarte å få så mye statistikk fra den undersøkelsen.

http://meta.stackoverflow.com/questions/285178/stack-overflow-annual-survey-2015-now-closed

.

zapotek

Medlem
Det mest interessante var koffeininntakstatistikken: Norske utviklere på topp foran nederlandske og svenske ! ;)

Jens1986

Medlem
Skulle ønske disse innleggene med linker sa litt mer...... Hva er det som er interessant og hva er det statistikk over?

Trodde de fleste som trykket seg inn på underforumet kalt "Webutvikling" visste hva stackoverflow var, men skal slutte å overvurdere medlemmene.

Videre er dette et diskusjonsforum, så kanskje det kan være interessant å høre TS sine meninger om statistikken for å få i gang en diskusjon.

webDISKUSJONSforumet.no?

Alt her i verden trengs ikke å diskuteres.

hand-dove-peace-13682026.jpg

Msites Ltd

Livsnyter
Leser du ofte bøker med masse bilder i? :rolleyes:

Syntes det var mye bra her! morsomt å se forskjellen i forskjellige land!
Schhh.....jeg kan ikke lese, men ikke si det til noen. Og, som fotograf leser jeg ofte bøker og artikler med mye bilder ja.... ;)

Trodde de fleste som trykket seg inn på underforumet kalt "Webutvikling" visste hva stackoverflow var, men skal slutte å overvurdere medlemmene.

webDISKUSJONSforumet.no?

Alt her i verden trengs ikke å diskuteres.

Synes ikke det er for mye forlangt at man poster litt mer enn en link, og nå er vel webutvikling et ganske bredt tema.

Og, når vi først er på et diskusjonsforum så er det vel naturlig å diskutere.......eller utveksle meninger.

Topp