IntenseDebate Comments

Er det noen her som bruker den pluginen som heter IntenseDebate Comments? Ligger på WordPress' Featured Plugins, og den virker jo interessant, men så må man registrere seg et sted og så må man oppgi et brukernavn uten mellomrom i og så videre og så videre... Så jeg kunne veldig gjerne tenke meg å se denne pluginen i bruk før jeg aktiverte den på min egen blogg.

Så dersom det er noen her som bruker denne, hadde jeg satt pris på en link.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm, jeg forstod ikke dette helt. Har jeg forstått det riktig dersom intensedebate.com er et community hvor medlemmer skal kommentere på hverandres blogger, så vil disse kommentarer ende opp i bloggene det da kommenteres på. - Mens systemet også henter ut kommentarer som blir skrevet direkte i bloggene ved hjelp av RSS?

Gaasehud

Medlem
Jeg bruker den på 50 cent.no, driver dog å bygger opp sida nå. Men der testet jeg ut intensedebate og funker som hakka møkk det. Måtte registrere for å sette den opp, men man kunne velge mellom å "registrere seg for å logge inn og kommentere andres" eller "for å sette opp innstikket på bloggen sin". Ikke ordrett (var jo tross alt engelsk), men noe sånt mener jeg å huske. Litt dumt at den ikke er på norsk og at det blir litt teit å oversette for så å ødelegge oversettelsen ved neste update av innstikket. Men et ok innstikk. :)

Topp