Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Instagram.no er du med?

kami1337

Medlem
Hei! Som eier av instagram.no i 3 år kan nå ingen ta fra meg dette domenet.

Domenet har latterlig mye besøk og god click ratio, men jeg føler domenet har mer å by på.

Er du interessert i å utvikle evt drifte noe her? Jeg vil ha 50% av all inntekt og du/dere får resten.

Ta kontakt om du har en god plan! :)
 

kami1337

Medlem
Jeg vet at de ikke er det, men kanskje andre kan føle at det er en stopper, derfor jeg nevnte det.
 

Tony J

Alle skal få
Hvor står regelen om at dersom du har kjøpt et domene i ond tro og klarer å "eie" det i 3 år, så vil du få beholde dette? Grunnen til at jeg skriver "ond tro" er jo åpenbart da du virker å puste lettet ut nå? Når du skriver 50% av all inntekt, gjelder dette all netto-inntekt uavhengig av påløpte utgifter? Og til slutt: Er det slik at du vil at noen skal ta arbeidet med å skape verdier av domenet, men at du selv fortsatt skal stå som eier av domenet? Altså : Du skal bare kose deg i glansen av alt som måtte komme uten å ta noe som helst av utgifter/arbeid, bare fordi du tror domenet i seg selv er et "lodd til rikdom" ? Du nevner også LATTERLIG mye besøk. Hvor mye er latterlig mye? Og hva er god "click ratio" Og siden du har det parkert på en landingsside, hvor mye inntekter har påløpt? Sistnevnte informasjon er jo viktig for eventuelle interessenter.
 

kami1337

Medlem
"1.1 Hvilke registreringer som kan påklages til domeneklagenemnda

En domeneabonnent må delta i klageprosessen dersom klagen kommer innenfor klagefristen. Klagefristen er 3 år fra registrering av domenenavnet. En overføring er å regne som en sletting fulgt av en nyregistrering. Dato for overføring regnes som registreringsdato for domenet, herunder som utgangspunkt for beregning av klagefrist.

Klager som kommer inn etter at klagefristen er utgått vil bli avvist."

Ja, det er nøyaktig det jeg vil Tony J. Jeg har ikke tid da jeg er opptatt med andre ting.

Jeg vil heller ikke ut med noen tall her. Har du en god plan, viser interesse og ser muligheten i domenet får vedkommende selvsagt alle tall han/hun lurer på.
 
Sist redigert:

mra

Active Member
Hvor lenge du har eid domenet har neppe noe å si, så lenge du (bevist) misbruker annen manns merkevare. Jeg har ikke sjekket, men jeg vil anta at Instagram har merkevarebeskyttet navnet sitt globalt og da vil du sannsynligvis tape med glans den dagen de velger å gå rettens vei.
 

Santo

Active Member
Iogmed at du har hatt domenet i over 3 år er du trygg ift. Norids domeneklagenemd, men det er jo fortsatt fritt frem for Instagram å bruke rettsapparatet til å forsøke å skaffe seg domenet dersom de vil.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei! Som eier av instagram.no i 3 år kan nå ingen ta fra meg dette domenet.

Domenet har latterlig mye besøk og god click ratio, men jeg føler domenet har mer å by på.

Er du interessert i å utvikle evt drifte noe her? Jeg vil ha 50% av all inntekt og du/dere får resten.

Ta kontakt om du har en god plan! :)

50% ??? Jeg håper det ikke er noen som faller for denne! Du er ikke virkelighetsnær i det hele tatt.....
 
Topp