Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Inspirasjon til artikler

namaste

Medlem
Hvordan får dere inspirasjon til artikler? Jeg føler jeg fort snakker et emne ihjel, men tenker som så at det gjør jo avisene også, så da gjør det vel ikke så mye egentlig. Tenker da spesielt på avisenes du-artikler som reproduseres med nye vinklinger med jevne mellomrom.

Noen som har noen lure tips?
 

Tonny Kluften

Administrator
Forbrukerstoff er alltid lett å skrive. Type pass deg for ditt og datt hvis du skal ditt eller datt.

Også artikler som binder sammen flere temaer kan være enkle å skrive. F.eks. hvis du skal lenke til en side om vikingeskip fra en blogg om klær. Da skriver du en artikkel om hva slags klær vikingene antageligvis brukte når de var ute på tokt. Vips så har du en artikkel relatert til to temaer.
 

namaste

Medlem
Takk for tipset! Fikk rotet sammen to artikler til, og med hjelp av din metode ved å linke sammen to emner, har jeg jo et vel av muligheter.
 

Speca

Medlem
Gå på youtube, se en film innenfor aktuell nisje, skriv en artikkel om det du har sett pluss litt fordybing, lim inn videoen du så i artikkelen, og vips, så har du en artikkel samt en video som kan holde brukeren lenger på siden, samt mer "googlelove".
 

Ludus

Medlem
Hvordan får dere inspirasjon til artikler? Jeg føler jeg fort snakker et emne ihjel, men tenker som så at det gjør jo avisene også, så da gjør det vel ikke så mye egentlig. Tenker da spesielt på avisenes du-artikler som reproduseres med nye vinklinger med jevne mellomrom.

Noen som har noen lure tips?

Hvilken slags artikler skal du skrive? Har du en blogg?

Jer har skrevet omtrent 2 tusen artkler om mange emner og jeg tror at inspirasjonen eksisterer ikke. :)

Du skal kjenne hva du skriver om.
 
Topp