Indeksere hos Google?

looper

Medlem
Herre.

Ok, jeg kjøpte nylig et domene. Det var på utgått listen, nå ligger det drøyt 20 artikler der. Har ikke drevet noen form for seo ennå. Siden vil ikke indeksere.

Så vi la til Google Webmaster Tool for å sjekke om vi fikk noen svar der. Nå fikk jeg en melding,

Til nettstedeier av eller nettredaktør for domene.com
Vi har oppdaget at enkelte av nettsidene dine muligens bruker teknikker som er i strid med Googles retningslinjer for nettredaktører.

Så da regner jeg med at dette er noe som har skjedd under tidligere eier, er det noe vi kan gjøre for å indeksere eller er det helt tapt?

Tar imot alle tips,triks....

Mvh

kaaregarnes

New Member
Bare fortsett å bygge linker inn slik at googleboten kan indeksere på nytt. Ville ikke brydd meg med å kontakte dem eller submitte siden. Det er bedre å lag spiderentil Google finne siden naturlig

looper

Medlem
Tenkte jeg skulle poste en liten update her. Sendte inn en forespørsel om ny vurdering, tok ca 3 uker å få svar.
Det viste seg at domene bærte "Nettsøppel status" som var manuelt satt opp av Google.
Denne ble i dag trukket tilbake, så da kan jeg vel snart høste noen frukter.

:)

Sjekk domenet med majestic så får du fort svar om det er mange dårlige linker rettet mot domenet.

looper

Medlem
Her var det nok en god combo, undersøkte selv.
-Spam på div. sider
-Unaturlige linker
-Ikke noe innhold, bare nøkkelord

Så får vi se om dette kommer til å ha noe negativ påvirkning nå som jeg skal prøve å ranke. Nå er det ihvertfall ingen sperre lenger...

Topp