Har WP en side som blir besøkt av endel av skoler. Er det mulig å fjerne annonser for disse men la de være synlige for andre? Kanskje sile ut IP til aktuelle skoler?
samme nytten, er vel mer snakk om kodestil. jeg foretrekker å legge inn config øverst, slik skogtrollet gjorde, for å holde mer oversikt. og php-kode på 1 linje er rimelig uoversiktlig. god identering er viktig for å ha kontroll.
sikkert helt ok slik du har beskrevet det Atle, men hva om du skal bygge ut koden?
Neida, at jeg tok den på 1 linje var mer tilfeldig tror jeg. Jeg hadde nok tatt den på flere linjer om det var noe jeg skulle brukt altså. Aner egentlig ikke helt hvordan jeg presterte det der..
Egentlig har jeg bare undret meg så mange ganger på slik overdreven bruk av $. Det blir jo virkelig brukt mange ganger hvor det ikke trengs sånn egentlig. Om det er mest bare for å holde orden så kan jeg jo så absolutt forstå det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.