Ikke signatur for nye medlemmer?

webfyr

Medlem
Tenkte jeg skulle redigere signatur, men jeg finner det ikke i kontrollpanelet noe sted? Er det et bestemt antall meldinger man må ha først? Forsåvidt helt greit, men har ikke sett noe om det..

Nutz

Med lem
Flott regel! :)
Skulle vært min-grense på 1.000 poster slik at vi med "seriøse planer" ikke fikk butikken vraket. :D

webfyr

Medlem
Grei regel, men burde kanskje stå i vilkårene. Selv om du lenket til vilkårene nå, så finner jeg ikke dette med 10 meldinger eller at det kun blir aktivert etter noe tid. Finner kun regler som går ut på bruk av signaturfeltet med hensyn på lenker og lenkespam. Mulig det står der, men har lest den mange ganger og har nok isåfall oversett dette.

Hvis alle er som meg og gjerne vil ha en ryddig og enhetlig profil inkludert signatur helt fra starten av, så er det nok mange som har kastet bort mye tid totalt sett på å navigere rundt i forumet bare for å finne forvirrende informasjon (søk på signatur gir forskjellig forklaringer på når signatur-felt vil dukke opp).

picxx

WF 09
Hvis hovedhensikten med å registrere seg er å ha en signatur er det kanskje ikke så farlig?

kongen

kongemedlem
Syns Tonny burde lagt inn i reglene at folk som legger til signatur må betale en sum på kroner 150.000 per år med 10 års binding. Ettersom man må huke av og godkjenne reglene når man registrerer seg (og ingen leser reglene) så kan Tonny bli webninja nr 1. :eek:

webfyr

Medlem
Hvis hovedhensikten med å registrere seg er å ha en signatur er det kanskje ikke så farlig?

Nei, for de hvor det er hovedhensikten er jeg enig i at det kanskje ikke er så nøye. Men betyr det at man skal sløse tiden for alle andre som må klø seg i hodet og tro man er helt idiot fordi man ikke finner feltet for signatur som man er vant til fra de fleste andre forum? ;)

picxx

WF 09
Men betyr det at man skal sløse tiden for alle andre som må klø seg i hodet og tro man er helt idiot fordi man ikke finner feltet for signatur som man er vant til fra de fleste andre forum? ;)

Du får sende faktura til Tonny :D

webfyr

Medlem
Hehe, ja, får gjøre det ;)

Jeg er forøvrig over 10 innlegg med god margin ser jeg, men med "meldinger" menes kanskje at jeg må ha startet 10 tråder før signatur dukker opp... Venter i spenning ;)

Korleis legge inn signatur?

Er ny her på forumet, men har passert 10 innlegg. Lurer på korleis eg legg til signatur? Skjer det automatisk eller må eg bestille det på nokon måte? Litt lei av manuelt å legge inn følgjande:

*Manuell signatur ikke tillatt*

Sist redigert av en moderator:
Topp