Ikke gi dårlig-ryktepoeng til Tonny

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kassimaja

Geocacher
Får ikke gitt noen ryktepoeng jeg. Får bare opp denne melding: You must spread some Reputation around before giving it to XXX again.

kongen

kongemedlem
Får ikke gitt noen ryktepoeng jeg. Får bare opp denne melding: You must spread some Reputation around before giving it to XXX again.

Samme skjer med meg. Det er flere ganger jeg skulle ønske å gi positive ryktepoeng på gode svar på mine spørsmål, men får ikke lov til å gi.

Selv bryr jeg meg ikke et pøkk om å få ryktepoeng, og jeg har opplevd å fått både positive og negative ryktepoeng på samme innlegg (som betyr at det er ikke selve innlegget som "kvalifiseres" til ryktepoeng, men tolkningen av svaret hos hver enkelt).

Kassimaja

Geocacher
Til dere som ikke får det til:
Nytt system. Nå kan bare Tonny og Kenneth gi ryktepoeng, og kun til hverandre. Så ser vi hvem som vinner.

Da blir det ikke flere ryktepoeng fra meg til deg ;)

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
For å være helt ærlig blir jeg glad når jeg ser sånne tråder som denne ..

Gøy å se at WF har blitt et nettverk med "venner"..
Kult.. hadde ikke forventet dette når jeg lagde en profil på denne siden for en god stund siden... vet egentlig inne når...

Men GØY uansett

Kassimaja

Geocacher
For å være helt ærlig blir jeg glad når jeg ser sånne tråder som denne ..

Gøy å se at WF har blitt et nettverk med "venner"..
Kult.. hadde ikke forventet dette når jeg lagde en profil på denne siden for en god stund siden... vet egentlig inne når...

Men GØY uansett

Der er vi to. Nå har dagen omtrent blitt slik at hvis jeg ikke snakker med noen fra wf i løpet av en dag er det noe som ikke stemmer. Noen snakker jeg med omtrent daglig, mens andre kan det gå noen uker eller kanskje opp i et par måneder mellom hver gang vi snakkes på telefon. Kan selvfølgelig også bruke PM eller mail, men jeg er fortsatt glad i telefonen. Mange gode kontakter har det i alle fall blitt siden jeg dukket opp her for noen år siden.

Snakket med en i dag som jeg ikke har snakket med på lenge. Siden jeg har folkeskikk så presenterte jeg meg med fullt navn siden det var en stund siden vi snakket sist, men svaret jeg fikk i andre enden var "Neimen, hei ståle, det var lenge siden" Sånn er artig!

TorsteinO

Art Director & grunder
Moroklumpen. Jeg tror ikke du helt skjønner hva jeg mener: Som det er nå tvinges jeg mer eller mindre til å gi ryktepoeng til folk jeg egentlig ikke syns at fortjener det, for å kunne gi til de jeg syns fortjener det. Hadde det vært et større miljø her hadde dette sannsynligvis funka bedre, men med den nåværende mengden aktive folk tror jeg grensa er litt høy.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp