Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Idiot søker jobb i norge!

picxx

Well-Known Member
Erfaring:
Siste 6 år har jeg jobbet med å monetize (skaffe større inntekt) til nettsider, har utviklet nettsider og har opprettet egne nettsider.
Før den tid, om noen er intresserte i det, jobbet jeg som styrmann og båtsmann på fiskefartøy i norge.... noe som overhodet ikke har noe med data å gjøre.

Forventer:
Et seriøst tilbud. Utover det står du 100% fritt.
Kommer til å flytte tilbake til norge den dagen det rette tilbudet slår til.
(og det trenger absolutt ikke være kun lønn)
Er åpen for det meste, men regner med du som meg er businessminded,
og at jeg ikke treffer noen som ikke vet hva css eller html er når jeg starter i en evt. jobb.

Dette er ikke et B2B tilbud, men en reell jobbsøknad, som etterhvert også kan leses flere plasser. (legger det ut på linkedin, fb ++ etterhvert)
Legger det ut her på WF først fordi jeg har intrikate relasjoner her på WF først og fremst.
(intrikat=snakket med dem før, enten in live eller via email og har en fortid med dem)

Dette er ikke noen "lets join a firm" forslag, men igjen, en reell jobbsøknad.
Pr. i dag omsetter jeg for rundt 1800.- dagen, og dette i og fra et land hvor man lever på 1/5. Jeg tar pr. i dag 700.- norske kroner timen for support, og alle som har snakket med meg sier det er verdt pengene, og vel så det....hva kan man si?

Håper noen i nær fremtid ser seg råd til å ansette meg.
Jeg kommer nok ikke til å bli noen skuffelse.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Vi har mulignes en jobb til deg i Dreyer Transport. Vi har det siste året hatt 2-3 personer til å reparere bur i en av lokalene våre. Burene brukes av forskjellige miljøbedrifter i Norge til å transportere EE-avfall.

Det er en veldig enkel jobb, så selv en idiot bør klare det uten problemer (ref. tittelen: "Idiot søker jobb i norge"). Jobben er selvfølgelig i Norge. Hedmark for å være eksakt.

NAV hadde ingen å sende akkurat nå, så da kan det kanskje være noe for deg. Arbeidstidene er fleksible og du får betalt 60,- per bur. Snittet på de andre arbeiderene er 3-5 bur per time. Vi omsetter ca. 1000 bur per måned, så det er plenty av arbeid å gjøre.

Send meg en epost på kenneth@dreyertransport.no om det skulle friste.
 
Topp