I dag ble bukse.no og billigreiser.no frigitt. Begge gikk lenge før domeneshop åpnet gitt! :)
PIP Medlem 3 Jan 2012 #1 I dag ble bukse.no og billigreiser.no frigitt. Begge gikk lenge før domeneshop åpnet gitt!
J Jiberish Guest 3 Jan 2012 #2 Men hvor kommer Domeneshop inn i bildet? Domenene er registrert av en helt annen (veldig liten) registrar. Jeg regner med at domenene var overvåket og registrert automatisk så snart det var mulig. Det er triviellt å sette opp når man er registrar.
Men hvor kommer Domeneshop inn i bildet? Domenene er registrert av en helt annen (veldig liten) registrar. Jeg regner med at domenene var overvåket og registrert automatisk så snart det var mulig. Det er triviellt å sette opp når man er registrar.
N nwinger New Member 3 Jan 2012 #3 Jeg må bare spørre; Hvor snapper du opp så kjapt at domener er solgt / kjøpt?
Santo Active Member 3 Jan 2012 #4 nwinger skrev: Jeg må bare spørre; Hvor snapper du opp så kjapt at domener er solgt / kjøpt? Klikk for å utvide... Om du legger inn en "prøvebestilling" hos Domeneshop får du beskjed om det, eller du kan selv sjekke på denne adressen: Norid: Whois-databasen
nwinger skrev: Jeg må bare spørre; Hvor snapper du opp så kjapt at domener er solgt / kjøpt? Klikk for å utvide... Om du legger inn en "prøvebestilling" hos Domeneshop får du beskjed om det, eller du kan selv sjekke på denne adressen: Norid: Whois-databasen