Dag Frogner
Supermedlem
Så vidt jeg skjønner er det flere her inne som bruker Mac. Jeg er selv PC-bruker og igrunn fornøyd med det, men er meget fornøyd med min iPhone (som er mitt første Apple-produkt) og har flere kamerater som har forelsket seg i Mac etter å ha bare brukt PC i alle år.
Jeg reagerer litt på at Mac er vesentlig dyrere enn PC når det gjelder specs, men de jeg kjenner sier at maskinene jobber mye raskere enn de hadde trodd og også like raskt som laptop`er som har mye bedre specs.
Kan noen av dere bekrefte dette?
For min del tror jeg grunnen til at jeg fortsastt er på PC er at jeg er litt redd for å ikke finne de programmene jeg trenger til Mac, for når det gjelder å lære seg noe nytt, tror jeg det skal gå ganske greit.
Så, hvorfor har du valgt Mac?
Jeg reagerer litt på at Mac er vesentlig dyrere enn PC når det gjelder specs, men de jeg kjenner sier at maskinene jobber mye raskere enn de hadde trodd og også like raskt som laptop`er som har mye bedre specs.
Kan noen av dere bekrefte dette?
For min del tror jeg grunnen til at jeg fortsastt er på PC er at jeg er litt redd for å ikke finne de programmene jeg trenger til Mac, for når det gjelder å lære seg noe nytt, tror jeg det skal gå ganske greit.
Så, hvorfor har du valgt Mac?
Sist redigert: