Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Først litt nettleserstatistikk. Deretter fortsetter vi litt med en artikkel på digi.no.
I artikkelen på Digi.no finner vi følgende.:
Nuuh... Jeg må si jeg er sjokkert, og det jeg tenker på er... Hvorfor i apeskogen skal Google sin nettleser Chrome være med her på dette forslaget fra Microsoft? Chrome er da ikke noen stor og populær nettleser. Selv tenker jeg at eneste grunn til at Chrome i det hele tatt er populær er fordi Google eier den. Om jeg hadde laget Chrome, hadde jeg også da fått komme inn på dette greiene fra Microsoft?
Nei, helt dønn seriøst, jeg syns ikke Chrome på noen måte burde være med på noe slikt som dette, og det eneste jeg tenker er at Chrome er med fordi det er Google som eier den.
I artikkelen på Digi.no finner vi følgende.:
Utdrag fra artikkel på Digi.no skrev:Microsoft har kommet med et nytt forslag om hvordan nettleserkonflikten med EU kan løses. Selskapet tilbyr nå en mulighet som trolig er nettopp den blant annet Opera Software og Mozilla har ønsket seg, nemlig å tilby nye brukere av Windows 7 en valgside (Ballot Screen) hvor brukerne blir presentert en rekke ulike nettleser, inkludert de fem viktigste - IE, Firefox, Safari, Opera og Chrome.
Nuuh... Jeg må si jeg er sjokkert, og det jeg tenker på er... Hvorfor i apeskogen skal Google sin nettleser Chrome være med her på dette forslaget fra Microsoft? Chrome er da ikke noen stor og populær nettleser. Selv tenker jeg at eneste grunn til at Chrome i det hele tatt er populær er fordi Google eier den. Om jeg hadde laget Chrome, hadde jeg også da fått komme inn på dette greiene fra Microsoft?
Nei, helt dønn seriøst, jeg syns ikke Chrome på noen måte burde være med på noe slikt som dette, og det eneste jeg tenker er at Chrome er med fordi det er Google som eier den.