olafmoriarty skrev:
Og du valgte å ta imot denne hjelpen som en drittsekk og en ignorant tulling. Jeg spør meg sterkt hvorfor.
Siden du spør deg selv hvorfor jeg tok imot denne hjelpen som en drittsek og en ignorant tulling kan du sikkert finne ditt egen svar på det også. Om du derimot heller vil velge og spørre meg om hvorfor jeg kom med det svaret jeg gjorde, så kan jeg jo helt klart også skrive en liten begrunnelse for nettopp det.
Når det gjelder min uttalelese om at XSS er et språk, så er det nettopp den informasjon jeg selv har fått høre. Jeg Googlet ikke informasjonen, men tok det jeg selv har fått høre for god fisk. Det pleier jeg stort sett og gjøre inntil det motsatte er bevist. - Noe det muligens er etter du har skrevet innlegget ditt over, olafmoriarty. Da skal det nå nevnes at jeg enda ikke har dratt meg innom Google og søkt etter hva Skogtrollet sa.
Ja, jeg fikk god hjelp. - Men ikke av Skogtrollet. Jeg fikk god hjelp av Keanu. Hvor mye god hjelp tror du jeg hadde fått dersom jeg hadde søkt i Google, og hvert eneste diskusjonsforum jeg kom over inneholdt "Søk på på Google så finner du svaret?" At jeg får lese litt informasjon om emnet i Wikipedia kan være en ting, men hvor langt tror du en nybegynner innenfor området kommer uten og kunne se et eneste eksempel - Fordi hvert eneste menneske der ute skriver "Søk på Google." ?
Jeg ser heller ikke på informasjonen jeg har bedt om som nødvendig. Jeg har aldri bedt om noen stor gratis-rapport heller. Jeg har bedt om et eksempel på hva som egentlig gjør dette til en sikkerhetsrisiko. - Hva jeg kan legge inn i variabelen som kan skade min database. Hvordan du klarer og se for deg en "fyldig gratisrapport" etter et slikt spørsmål undrer jeg virkelig på, men jeg skal ikke spørre deg. Du skal helt klart få lov til å tenke det om det er det du ønsker.
Hvor du har lest at jeg kaller Skogtrollet for en "Fusentast" og "Skitten" synder undrer jeg meg også på. Verken "Fusentast," "Skitten," og "Synder" er ord jeg selv aldri bruker, men joda, dersom du velger å leve i den tro at det er mine tanker om Skogtrollet, be my guest. Jeg skal ikke nekte deg det. Vi lever da tross alt i et fritt land. - Enn så lenge. Jeg regner da inderlig med at Skogtrollet selv ikke noen steder inne denne tråden klarer å se at jeg kaller ham for ordene du så pent har plukket ut for meg.
Ja, jeg mener at innlegg type "Søk i Google" ødelegger søkeresultatene. Hvordan tror du egentlig søkeresultatene ville sett ut dersom alle kom med slike svar? Det er innlegg som Keanu har kommet med over som f.eks kan gjøre en tråd til nyttig for også andre enn bare trådstarter selv. Selv pleier jeg også å legge inn en link og anbefale Google, men ikke uten at jeg legger med noe ekstra informasjon. Skogtrollet har lagt ved ekstra informasjon, og nettopp det er årsaken til at jeg ikke engang vurderte og gi ham noe negativt ryktepoeng for innlegget hans. Derimot skulle innlegget hatt mer informasjon, slik som Keanu sine innlegg. Da blir det et bra innlegg.