Hvordan ville du ha sett på signatur på en blogg?

Hei!
Jeg er selv blogger og har vært det i flere år nå. Jeg elsker å skrive, og det å skrive bloggen min gir meg så utrolig mye - og tilbakemeldingene er selvfølgelig noe av det jeg setter størst pris på. Jeg interesserer meg veldig for blogging generelt, og leser utallige blogger hver dag. Ettersom jeg vet hvor mye jeg selv setter pris på kommentarer på min blogg, kommenterer jeg til bloggene jeg leser også.

Det jeg gjør, er å ha en egen signatur i slutten av kommentaren min:

"
♥ Lizbethosnes.com - Behind the scenes Vinn gavekort på 500,- i kategorien min "Konkurranser""

Det med konkurransen hviskes bort når jeg avslutter den selvfølgelig - jeg vil bare gi flest mulig sjansen til å bli med på en konkurranse før den avsluttes. Spørsmålet mitt er da, hvordan vil du se på denne signaturen? Selv syns jeg den er fin, og lite forstyrrende i forhold til kommentaren (jeg leser jo innlegget jeg kommenterer, og viser at jeg har lest det med å kommentere skikkelige kommentarer), men jeg er redd for at det oppfattes som om jeg reklamerer veldig for meg selv her? Det er jo ikke meningen i det hele tatt, jeg syns bare det blir så ufullstendig å skrive en kommentar uten en signatur, etter å ha sett andre gjøre det samme.

Litt rotete spørsmål dette, men hva mener DU? :)

Hva om jeg gjør det så enkelt som:

"♥ Lizbethosnes.com"

Jeg vil jo gjerne være personlig når jeg kommenterer hos andre, og jeg føler ikke at det å legge igjen navnet mitt er det, for å være ærlig. Jeg vil at mine kommentarer skal bli lagt merke til, men da selvfølgelig på en positiv måte :) Jeg vet at at det er mange som får haugevis av kommentarer hver dag, men ettersom mine alltid er positive vil jeg jo at min skal stikke seg litt ut :) Men er det virkelig irriterende med et lite hjerte, og min bloggadresse? =)

Topp