Hvilke av følgende strukturer mener dere er best for en adwords kampanje?
Alternativ 1:
Kampanje -> bruktebiler.no (Målretting: Alle nettverk).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler -> (alt mulig av søkeord relatert til biler, f.eks: bil, biler, brukte biler, ford, lada, opel, varebil, cabriole).
Alternativ 2:
Kampanje -> bruktebiler.no (Målretting: Google Søk & Søkepartnere).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler -> (alt mulig av søkeord relatert til biler, f.eks: bil, biler, brukte biler, ford, lada, opel, varebil, cabriole).
Kampanje -> bruktebiler.no (Målretting: Displaynettverk).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler -> (alt mulig av søkeord relatert til biler, f.eks: bil, biler, brukte biler, ford, lada, opel, varebil, cabriole).
Alternativ 3:
Kampanje -> bruktebiler.no (Målretting: Google Søk & Søkepartnere).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler (Generisk) -> (Generiske søkeord relatert til biler, f.eks: bil, biler, brukte biler).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler (Bilmerker) -> (Søkeord relatert til bilmerker, f.eks: ford, lada, opel).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler (Biltyper) -> (Søkeord relatert til biltyper, f.eks: varebil, cabriole).
-- Osv..
Kampanje -> bruktebiler.no (Målretting: Displaynettverk).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler (Generisk) -> (Generiske søkeord relatert til biler, f.eks: bil, biler, brukte biler).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler (Bilmerker) -> (Søkeord relatert til bilmerker, f.eks: ford, lada, opel).
-- Annonsegruppe -> Bruktebiler (Biltyper) -> (Søkeord relatert til biltyper, f.eks: varebil, cabriole).
-- Osv..
Og hvilke innstillinger anbefaler dere generelt for kampanjer og annonsegrupper rettet mot det norske folket?