Hvordan ser dere stjernene med ulike pc'er?

peterandrej

pensjonert moderator
Hvis det er grafikken på toppen du mener, av en galakse og en planet, så er den grafikken helt jævlig. Jeg ser godt hvor det er visket ut deler av bildet. Helt ærlig, det der ser ut som om det har blitt laget av en ni-åring i MS Paint.

Mulig at standard PC-skjermer ikke viser den horrible grafikken, men bruker du noe med en litt høyere kvalitet på skjermen, f.eks noe fra Eizo eller en Mac, så er det klart og tydelig fryktelig dårlig kvalitet på det der.

Men nå var jeg veldig ærlig her altså.

OldHP

Medlem
Takk

Takk for svar, så løsningen er å redigere bildet på en pc med bedre grafikk kort? Da har jeg fjernet stjernene og planeten ihvertfall så nå er det helt svart der. Bedre det enn en 9årings arbeid. :)

Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Takk for svar, så løsningen er å redigere bildet på en pc med bedre grafikk kort? Da har jeg fjernet stjernene og planeten ihvertfall så nå er det helt svart der. Bedre det enn en 9årings arbeid. :)

Hehe, jeg satte det på spissen, så du får prøve å ikke ta det personlig :)

Løsningen er at noen som kan det redigerer bildet. Noen som vet hva de gjør vil ha utstyr til å gjøre det. Det betyr bedre PC/Mac med bedre skjerm og bedre programvare.

Akkurat den oppgaven der tror jeg du bare skal overlate til noen andre. Kanskje noen på WF kan hjelpe deg? Lag en tråd om det og se om noen har lyst/tid. Jeg skulle gjort det for deg men jeg er dessverre på ferie i Vadsø (av alle steder), og har bare den dumme laptop'en med meg, og den er ikke egnet for slikt arbeid.

peterandrej

pensjonert moderator
Jobber alene, har redigert bildet nå da, er grafikken på top banneren bra nå?

Det kommer vel an på øyet som ser antar jeg. Hvis du spør noen som jobber med et-eller-annet kreativt eller grafisk eller noe sånt, så vil vi definitivt si nei. Spør du noen andre så vil de ikke legge merke til det i det hele tatt.

hohohoo

Medlem
Hva betyr denne setningen egentlig? "Jeg utkonkurrer ved denne bloggen demonske ideologier og trostanker"

Merk, min understrek.

Topp