Hvordan markedsføre en nettside? HJELP!

picxx

WF 09
Du selger ikke noen fysiske produkter, så å bruke prestashop som cms er overkill, mildt sagt. Det du skulle hatt er en coupon sak, kanskje wordpress med en av de mange coupon eller deal themene dom tilbyes der?

"Du kan tjene penger på barneklær fra størrelse 50- 16år."

i lold

Siden er litt treig, btw.

Så at de har skrevet om sida di på ringblad.no - bare dumt at det ikke var en live link i artikkelen. Ville vel kanskje ha kontakta dem og fått dem til laga en. Hvordan fikk du dem forresten til å skrive artikkelen? Kom de løpende etter deg? :)

Edit: Må ta med at jeg syns det er innmari kult av en så ung fyr å begynne med sånt som dette! :) Skulle ønske jeg begynte da jeg var like ung, men da hadde vi ikke internett.. :rolleyes:

Sist redigert:

Martin R

Medlem
Tusen takk for hjelp

Hei,

Jeg skal ordne en link rett til artikkelen.

Har dere noen tips om hvem programmer jeg burde bruke som passer 100% til min side?

Gründer med netteft | ringblad.no

Har dere noen andre tips?

TUSEN TAKK FOR HJELPEN ALLE SAMMEN! :)
Setter utrolig stor pris på det!:)

Bransje

DaddyO
Respekt! Fin på håret og :D

Ja siden var noe treg som du bør få orden på før du markedsfører noe større.
Mulig jeg kan hjelpe deg med litt gratis markedsføring. Masse lykke til fremover!

Martin R

Medlem
Bransje:
Tusen takk for tilbakemeldingen din!:)

Jeg lurer veldig på hvem program jeg burde bruke i Rabatt Nett. Jeg vil ikke slette noen innlegg.

Skulle gjerne hatt et gratis design som er fint å bruke også som passer for min side.

Har du noen tips?

Hadde vært toppers for hjelp som du skrev over:)

Martin R

Medlem
Dag Frogner:
Tusen takk for din kommentar,

Jeg har et program som heter prestashop. Det passer ikke til min nettside.
Jeg tror jeg trenger et annet program. Foreksempel Joomla eller wordpress.
Jeg vil ikke miste noen innlegg også vil jeg ha et program som er lett og bruke også er greit og ha oversikt. Et som ikke koster penger (Helst)

Martin R

Medlem
Jeg kan bruke et par kroner på dette, men jeg har ingen mulighet for å betale siden jeg bare er 15 år gammel. Jeg vet ikke om jeg kan få en giro og få i banken og ta med penger og få betale det der. Det hadde vært perfekt. Har du noen tips der? :)

n0stra

Medlem
1. oversett! står masse på engelsk - ikke bra
2. css - sida flyter litt på forskjellige nettlesere
3. banner - blanding av engelsk og norsk skurrer i mine ører
4. logo - grønn og blå på den måten og med den skrifttypen er ekstremt vanskelig og tungt å lese
5. siden er satt opp med 3 kolonner men du utnytter bare 2

Topp