Tonny Kluften
Administrator
Leverandør av Spionutstyr har vært oppe en liten stund nå og får bra med besøk fra Adwords ved søk på div. spionsaker. Men det går ikke veldig bra med salget. Noen tips til hvordan jeg kan få opp antall salg?
Raskere leveringer (Har du i det hele tatt varen på lager?)?
Leverandør av Spionutstyr har vært oppe en liten stund nå og får bra med besøk fra Adwords ved søk på div. spionsaker. Men det går ikke veldig bra med salget. Noen tips til hvordan jeg kan få opp antall salg?
Det største problemet ditt må være layouten. Det føles ikke som man er i en nettbutikk, og jeg ville aldri handlet der av den grunn. At fargene er usedvanlig dårlig valgt er ett annet problem. Svart/Mørk grå blir veldig dystert og trigger absolutt ikke kjøp.
Sikkerhetsprodukt .no derimot oser seriøsitet. Du vil aldri kunne konkurrere mot de, med den siden du har i dag.
Så mitt tips er:
1. Forkast siden slik den er i dag, og introduser en nettbutikk som ser ut som en nettbutikk, med farger som innbyr til opphold på siden.
Kunne ikke sagt det bedre, man får en følelse av en veldig "flat" side, produktene synes ikke, og man får en litt følelse av en billig nettbutikk pga layout