hvordan komme igang med netthandel

catgirl

New Member
hei

trenger litt råd og tips om hvordan komme igang med netthandel.. =)

- hvordan man på en billig måte kan opprette og hoste en netthandel?
- hva trengs for å komme i gang?
- hvem anbefaler dere?
- seriøse aktører som ikke koster "skjorta"?

Noen som har noen gode tips til meg? =)

catgirl

New Member
takk for raskt svar =)
har vært inne å kikka litt på mystore ja..
har også vært i kontakt med firma som kan lage og sette opp nettbutikk for meg..
men det kostet litt ja..

hva annet trenger man å huske på ved oppstart av en nettbutikk?
hva slags kostnader kommer i tillegg feks? hva beregner man å bruke på dette i en oppstart? sånn ca bare..

innløseravtale?
har også lest en del om betalingsløsninger.. ønsker hovedsakelig forhåndsbetaling med visa/mastercard/kreditt..

spikre

peterhamre.no
takk for raskt svar =)
har vært inne å kikka litt på mystore ja..
har også vært i kontakt med firma som kan lage og sette opp nettbutikk for meg..
men det kostet litt ja..

hva slags kostnader kommer i tillegg feks? hva beregner man å bruke på dette i en oppstart? sånn ca bare..

innløseravtale?
har også lest en del om betalingsløsninger.. ønsker hovedsakelig forhåndsbetaling med visa/mastercard/kreditt..

Siden du tydeligvis ikke har så mye kunnskaper med dette, vil jeg absolutt anbefale deg Mystore. De har en rask support, samt en GOD kunnskapsdatabase. De kan hjelpe deg med alt dette. Til info har Yngve hos mystore brukernavn Akvario på (dette) forum(et).

Grooo

Medlem
Støtter anbefalelsen av MyStore ja :)
Bruker av ulike grunner noen andre selv, men har vært litt i kontakt med MyStore og hører bare bra ting om dem.

Yngve Larsen

E-commerce ekspert

innløseravtale?

Tar sjansen på et par artikler fra vår kunnskapsbase, men det er mulig de blir slettet ;)

Hva er en innløseravtale
Hva koster en kredittkortløsning
En god oppsummering av løsninger finner du også på Webforumet

Ved oppstart trenger du budsjett til blant annet
- Nettbutikkløsning
- Domene og e-post
- Varer
- Markedsføring

Utover det er det ikke noe som er en nødvendighet fra dag 1.

Yngve
Mystore.no

Topp