Hei
Har nettopp startet ENK og har dermed et par spm
Sitter å skal føre regnskap nå, og lurer på hva om er mest riktig... har en oppdragsgiver som dekker reiseutlegg og andre utlegg for innkjøp til prosjektet jeg har for oppdragsgiveren. Men hvordan skal jeg føre de ulike utleggene?
Skal jeg utgiftsføre konto 7140 for reiseutgifter når jeg får refundert alle utgiftene jeg har med reisen?
Hvordan fører jeg da dette når jeg viderefakturerer for utleggene?
Er stort sett reiseutgifter (konto 7140) og rekvisita (6560) som er det jeg skal ha tilbakebetalt... Kan noen hjelpe meg?
Lurer i tillegg på hvordan datamaskinen og programvare som jeg har kjøpt fra privat konto, men som skal brukes på firmaet kan føres
Har nettopp startet ENK og har dermed et par spm
Sitter å skal føre regnskap nå, og lurer på hva om er mest riktig... har en oppdragsgiver som dekker reiseutlegg og andre utlegg for innkjøp til prosjektet jeg har for oppdragsgiveren. Men hvordan skal jeg føre de ulike utleggene?
Skal jeg utgiftsføre konto 7140 for reiseutgifter når jeg får refundert alle utgiftene jeg har med reisen?
Hvordan fører jeg da dette når jeg viderefakturerer for utleggene?
Er stort sett reiseutgifter (konto 7140) og rekvisita (6560) som er det jeg skal ha tilbakebetalt... Kan noen hjelpe meg?
Lurer i tillegg på hvordan datamaskinen og programvare som jeg har kjøpt fra privat konto, men som skal brukes på firmaet kan føres
Sist redigert: