Heisann, jeg startet opp et ENK i sommer og har så vidt kommet i gang med bedriften. Det har selvsagt kommet opp en del spørsmål om selve driften og føring av regnskap i denne starfasen og det spørsmålet jeg lurer mest på nå er;
Jeg har laget visittkort for en kunde og har bestilt disse fra utlandet og lagt ut for utgiften (en kunde jeg stoler på). Nå skal jeg straks sende en faktura for jobben, trykkingen og toll. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal føre dette i regnskapet, siden det først er jeg som har betalt for trykking/toll og så fakturerer kunden for dette siden?
Setter pris på all hjelp
Jeg har laget visittkort for en kunde og har bestilt disse fra utlandet og lagt ut for utgiften (en kunde jeg stoler på). Nå skal jeg straks sende en faktura for jobben, trykkingen og toll. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal føre dette i regnskapet, siden det først er jeg som har betalt for trykking/toll og så fakturerer kunden for dette siden?
Setter pris på all hjelp