Har du bare 6 fora? Det var ca det første jeg la merke til på hele sida, og det virker litt amatørmessig.. Mulig dette er en smakssak, men jeg liker bedre forum som feks
Treningsforum :: Mteplassen for deg som trener-- her er forumet:
Treningsforum - Hovedside. Plenty med innhold, "gode" annonser, drøssevis med fora..
Du kunne sikkert ha delt "Trommeprat" inn i 7-8 underfora. Rent generelt er siden litt naken. Innhold er tingen, altså. Evt kan du gå på et utelandsk trommeforum og se hvordan de har gjort det, kanskje du kan få et par tips. Her er et eksempel på hvordan du kan dele opp foraene..
Drums.Com Drums and Percussion Forums, Lessons, Transcriptions, mp3 Feks den der "Show Us Your Kit!" er fin, fordi du aktiverer brukeren på en helt annen måte, og ettersom brukerne legger inn bilder vil jeg tro du får en del trafikk der. Folk "oppdager" forumet gjennom bildesøk, mao.
Hovedsiden kan feks se ut noe sånt som dette..
Welcome to Drum Workshop Inc. - drums, pedals, hardware, dvds, and more! Bare med mye mer innhold. Anmeldelser av utstyr og sånt noe trekker garantert folk fra Google, om du er nøye med å lage gode titler på innleggene. Om du da sender brukeren videre til et salgssted kan du kanskje tjene noen kroner og.