Snusmumerikken
Medlem
Noen tips til hvordan få gode innlenker for en nettbutikk?
Google mener at godt innhold vil skape naturlige linker. Om ikke du har dårlig tid, er dette helt korrekt.
Tips:
- Jeg driver nettbutikken innen motorsykkelbransjen. Jeg har kontaktet over 200 MC-klubber og fått dem til å legge lenke fra sine sider, til mine. Dette gir svært mange linker av førsteklasses kvalitet og relevans. Tilbake får de en rabattavtale.
Takk for gode tips. Har søkt litt rundt på nettet ang. dette med å skaffe innlinker og linkebytte. Synes generelt at det er mange tips som ikke så lett lar seg gjennomføre for en nettbutikk som selger barneklær... Hvem ønsker f.eks å ha en gjesteblogger som skriver om nettbutikken sin? Vil heller ikke tro det er mange andre barnenettbutikker som ønsker å bytte link med en konkurrent....
Takk for gode tips. Har søkt litt rundt på nettet ang. dette med å skaffe innlinker og linkebytte. Synes generelt at det er mange tips som ikke så lett lar seg gjennomføre for en nettbutikk som selger barneklær... Hvem ønsker f.eks å ha en gjesteblogger som skriver om nettbutikken sin? Vil heller ikke tro det er mange andre barnenettbutikker som ønsker å bytte link med en konkurrent....
her er en veldig bra ide som superkul kjører:
Superkul.no AS
de har rettogslett et partnerprogram, der folk kan reklamere for dem på sin blogg, og få prosenter av salg som kommer fra deres blogg.
enkel måte å få masse linker fra fjortisbloggere på ihvertfall!
im makin' a partnerprogram
affiliate er ikke noe nytt nei, men har ikke sett andre norske nettbutikker som har sitt eget opplegg på samme måte.