Hei og takk for hurtig svar.
Hva mener du må organiseres bedre ? (jeg mener selv at det er grei styr på tekst og konsept)
For meg virker siden litt rotete og ustrukturert. Og, uten klar adresse til noen spesielle mottakere.
Målgruppe:
først og fremst bedrifter som skal enten sveise PE rør eller reparere plast.
også private som har behov for å reparere plast.
Det skal være illustrert ganske tydelig at det er dette jeg driver med.
eksempel:
har du skade på abs plasten til bilen din, kan du henvende deg til meg og jeg kan vurdere skaden og evnt. reparere denne.
Jeg forstår at dette ser ganske klart ut for deg, og du ser deg antagligvis blind på dette da det er en selvfølge for deg.
Hvem er det som skal ha sveiset plast? Hvilke grupper/bransjer er det som skal ha sveiset plast? Har de alle samme problemstilling?
Du nevner bl.a reparasjon av kajakk. Da ville jeg laget en egen side om reparasjon av kajakk, og ikke minst kontaktet både kajakklubber og forhandlere av kajakker for å tilby mine tjenester til dem.
Kanskje du til og med kan få komme ut og snakket litt om reparasjon av kajakk. Kanskje du til og med kunne demonstrert dette....
Du skal klargjøre behovet for dine tjenester for dine kunder, for selv om det er opplagt at de trenger dem så er det ikke så opplagt for kunden allikevel.
Og, som flere sier her så er nok denne typen tjenester noe man også skal ut og selge på den gode gamle måten. Ta på deg de mest behagelige skoene og ta turen ut til kunden. Hvis du er god til å booke møter skal du plukke opp telefonen og fylle noen dager med møter før du tar på deg skoene.....