metallian
Medlem
Jeg har nettsiden fotballmoro som ble startet våren 2010. Den hadde lenge gode plasseringer hos Google og jeg kunne i snitt ha 3-400 google-besøk daglig, med betydelig me ri helgene i fotballsesongen. Så, for 2-3 år siden gjorde jeg en katastrofal tabbe-jeg kjørte et tippe-prosjekt på siden hvor jeg ga "beng" i lotteriloven og linket ukritisk til tippeselskaper alt etter hvor oddsen var best. Dette ga et STORT antall utlinker og selv om jeg etter noen måneder ga opp prosjektet og fjernet utlinkene gjorde det åpenbart såpass skade at jeg havnet nede i SERP-sumpen.
Jeg føler siden har potensiale for å få bra ranking og mer trafikk-den har tross alt anstendig alder, et stort antall artikler og jevn aktivitet-i snitt poster jeg 1-2 saker i uken vil jeg tippe, det varierer litt.
Jeg bruker link-checker og har ganske god kontroll på utlinker føler jeg, men uansett så ser det ikke ut til at Google vil tilgi mitt lille "sideprosjekt" og flytte meg opp på rnakingen.
Tips?
Jeg føler siden har potensiale for å få bra ranking og mer trafikk-den har tross alt anstendig alder, et stort antall artikler og jevn aktivitet-i snitt poster jeg 1-2 saker i uken vil jeg tippe, det varierer litt.
Jeg bruker link-checker og har ganske god kontroll på utlinker føler jeg, men uansett så ser det ikke ut til at Google vil tilgi mitt lille "sideprosjekt" og flytte meg opp på rnakingen.
Tips?